Telefoon in de hand lijkt me. In de broek zou het toch niet zo verbuigen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:30 schreef hottentot het volgende:
Toon maar aan wie het er neer heeft gelegd en stel diegene aansprakelijk.
En hoe krijg je het voor elkaar om over zo'n klein steentje omver te flikkeren?
Juist in de broek lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Telefoon in de hand lijkt me. In de broek zou het toch niet zo verbuigen?
Waar staat TS zijn telefoon in zijn hand had?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:59 schreef Simterklaas het volgende:
Misschien moet je voortaan je telefoon in je zak laten als je deelneemt aan het verkeer.
9 van de 10 fietsers letten niet op en zitten met hun telefoon te kutten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waar staat TS zijn telefoon in zijn hand had?
Misschien is TS wel een van die andere 1/10 fietsers.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
9 van de 10 fietsers letten niet op en zitten met hun telefoon te kutten.
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:30 schreef hottentot het volgende:
Toon maar aan wie het er neer heeft gelegd en stel diegene aansprakelijk.
En hoe krijg je het voor elkaar om over zo'n klein steentje omver te flikkeren?
Ik betwijfel het, anders had 'ie de steen ook gezien.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien is TS wel een van die andere 1/10 fietsers.
Inderdaad ja, op je plaat gaan door zo'n kiezeltje en dan nog het lef durven hebben om een topic te openenquote:
Je bent gewoon met je fiets op je muil gegaan. Shit happens. En nu gewoon weer normaal doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:05 schreef NasiHoofd het volgende:
Telefoon zat gewoon in mijn zak hoor, klapte vol op de stoeprand daarom is hij zo scheef
Misschien je verzekering proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:09 schreef NasiHoofd het volgende:
Duidelijke antwoorden hier, ik denk dat ik waanideeën heb gekregen door de klappert die ik maakte
Als die uit je hand flikkert verbuigt die juist niet, dan doet die eerder barsten of zo. Dit lijkt me idd in je broek verbogenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Telefoon in de hand lijkt me. In de broek zou het toch niet zo verbuigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |