ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ts is 13?
Ja toen ik naar de middelbare school ging kreeg in zak en kleedgeld.
jep, dat had ik alweer door....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:32 schreef Leandra het volgende:
Het is overigens niet handig om in je eigen topic te gaan lopen trollen, zeker niet als je in een serieus subforum antwoord op je vragen wilt hebben.
Dit, als je mijn buurjongen was kon je de tuin doen, en als je een beetje respect voor m'n auto's zou hebben mocht je die ook wassen, tenminste; de ene, om te beginnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Beste optie is trouwens de buren vragen of ze een klusje voor je hebben en uitleggen dat he ergens voor spaart. Er zijn altijd mensen die dit soort initiatieven ondersteunen.
Ik was 15 toen ik naar de Middelbare school gingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dus op de 12e kleedgeld. Dat vind ik vrij jong, maar goed. Ieder zn opvattingen.
Dit. Ik zou er prima een 10tje voor over hebben om de beide auto's te wassen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, als je mijn buurjongen was kon je de tuin doen, en als je een beetje respect voor m'n auto's zou hebben mocht je die ook wassen, tenminste; de ene, om te beginnen.
Ik zou met liefde betalen als iemand hier even door de tuin kwam rauschen. Misschien moet ik zelf maar een briefje ophangen in de supermarkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit. Ik zou er prima een 10tje voor over hebben om de beide auto's te wassen.
Nou, zo heeft TS al verdeeld over diverse regio's in NL adressen waar hij wat zou kunnen verdienen, zul je zien dat hij in Drenthe woont ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou met liefde betalen als iemand hier even door de tuin kwam rauschen. Misschien moet ik zelf maar een briefje ophangen in de supermarkt.
Harderwijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, zo heeft TS al verdeeld over diverse regio's in NL adressen waar hij wat zou kunnen verdienen, zul je zien dat hij in Drenthe woont ofzo
Goed idee idd. Ik heb 26 meter tuin in totaal en echt echt een scheithekel aan tuinieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou met liefde betalen als iemand hier even door de tuin kwam rauschen. Misschien moet ik zelf maar een briefje ophangen in de supermarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |