Beetje onderhandelen of je zakgeld omhoog kan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:55 schreef CatKing het volgende:
[..]
nu lok je mijn vraag uit: mag ik hem hebben? (of kopen, ik krijg ¤8 per maand zakgeld, heb nu iets van 17,50)
Zoveel gulden kreeg ik niet eens toen ik jong was.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beetje onderhandelen of je zakgeld omhoog kan?
8 eu per maand voor een 13 jarige is wat aan de lage kant.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef CatKing het volgende:
[..]
en dat had ik al door!!!
ik koop zowiezow geen zoetigheid/(fris)drank/zoutjes....
bedanktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Wat krijg je weinig? Die van mij krijgen ¤ 10 per week (11 en 13) en moeten daarvan ook schriften/pennen/cadeaus/snoep (koop ik niet) kopen.
Ik zou zakgeldverhoging + meer verantwoordelijkheden vragen (dus bepaalde zaken zelf kopen in plaats van je ouders). Als je slim inkoopt kan je meer sparen. Werkt bij mijn kinderen geweldig: versterkt inventiviteit en zorgt ervoor dat ze minder snoepen.
wut???quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:10 schreef mootie het volgende:
10 euro per weel voor een 11-jarige vind ik echt waanzinnig veel. Dat is gewoon bijna 25 gulden
De gulden is 15 jaar terug.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:10 schreef mootie het volgende:
10 euro per weel voor een 11-jarige vind ik echt waanzinnig veel. Dat is gewoon bijna 25 gulden
Op je elfde?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De gulden is 15 jaar terug.
Ik kreeg vroeger al 65 eu per maand, dat was wel incl kleedgeld.
Kleedgeld toen je 11 was?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De gulden is 15 jaar terug.
Ik kreeg vroeger al 65 eu per maand, dat was wel incl kleedgeld.
Ts is 13?quote:
Dus op de 12e kleedgeld. Dat vind ik vrij jong, maar goed. Ieder zn opvattingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ts is 13?
Ja toen ik naar de middelbare school ging kreeg in zak en kleedgeld.
Waar woon jij dan wel?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik woon niet in NL. Hier gaan kinderen eerder naar de middelbare school en hebben ze dus ook eerder meer zelfstandigheid.
Je moet ergens beginnen. Ik vind het wel belangrijk om kinderen de waarde van geld te leren en mee te geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dus op de 12e kleedgeld. Dat vind ik vrij jong, maar goed. Ieder zn opvattingen.
ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ts is 13?
Ja toen ik naar de middelbare school ging kreeg in zak en kleedgeld.
jep, dat had ik alweer door....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:32 schreef Leandra het volgende:
Het is overigens niet handig om in je eigen topic te gaan lopen trollen, zeker niet als je in een serieus subforum antwoord op je vragen wilt hebben.
Dit, als je mijn buurjongen was kon je de tuin doen, en als je een beetje respect voor m'n auto's zou hebben mocht je die ook wassen, tenminste; de ene, om te beginnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Beste optie is trouwens de buren vragen of ze een klusje voor je hebben en uitleggen dat he ergens voor spaart. Er zijn altijd mensen die dit soort initiatieven ondersteunen.
Ik was 15 toen ik naar de Middelbare school gingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dus op de 12e kleedgeld. Dat vind ik vrij jong, maar goed. Ieder zn opvattingen.
Dit. Ik zou er prima een 10tje voor over hebben om de beide auto's te wassen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, als je mijn buurjongen was kon je de tuin doen, en als je een beetje respect voor m'n auto's zou hebben mocht je die ook wassen, tenminste; de ene, om te beginnen.
Ik zou met liefde betalen als iemand hier even door de tuin kwam rauschen. Misschien moet ik zelf maar een briefje ophangen in de supermarkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit. Ik zou er prima een 10tje voor over hebben om de beide auto's te wassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |