Vind het met de variëteit wel meevallen. Deltalandschap met hier en daar wat zandvlaktes en aangeplant bos.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nederland is ook klein dus het is al een godswonder dat we zoveel variëteit hebben op deze oppervlakte. Dat karelia gebied waar Piet het over heeft is alleen al 172.000 vierkante kilometer, dus ruim 4* zo groot als Nederland.
Klinkt alsof je ooit eens verbaal een standje hebt gekregen van een Vlaming en hier op het internet van je afreageert.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:44 schreef CaseJunky het volgende:
Belgie is echt vergeleken met NL een vies smerig kut land
Natuur is ruk, de steden stinken en nog maar over die achterstand mensen te zwijgen.
Voor we verder gaan mag ik er wel op wijzen dat ik bij deze Vlaanderen bedoel. Ik heb werkelijk waar in welk buurland dan ook nog nooit zoveel zwervers gezien als in heel fucking Belgie. Pauper straten en smerige lucht overal rotzooi in de natuur.
En dan die culturele trekpleisters.... Sorry maar van onderhoud hebben ze daar nooit gehoord of wel? Kijk eens goed naar dat Atomium bijvoorbeeld. Ding is zo smerig dat hij niet grijs is van kleur maar van de zooi die er aan plakt.
Nee sorry TS je moet beter je best doen om Nederland een lelijk land te vinden
Nee ik kwam er eerder dagelijks voor mijn werk. En elke keer als ik er door heen reed dan viel me op hoe vies het er wel niet is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ooit eens verbaal een standje hebt gekregen van een Vlaming en hier op het internet van je afreageert.
okquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:03 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Nee ik kwam er eerder dagelijks voor mijn werk. En elke keer als ik er door heen reed dan viel me op hoe vies het er wel niet is.
En sorry om te zeggen Die Vlamingen zijn ook niet echt het meest briljante volk
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:03 schreef bereboot3 het volgende:
Lelijkste land, wel de mooiste meisjes.
Heb je het niet over Nederland denk ik zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:03 schreef bereboot3 het volgende:
Heb ik een aantal afleveringen van gezien. Was zeker wel leuk. Had ik graag van meerdere landen gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:06 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, de documentairereeks Nederland van Boven is wel een aanrader wat dit onderwerp betreft.
Hoogste punt is wel hoger dan het hoogste punt van Nederlandquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:15 schreef J.B. het volgende:
Ik vind Wit-Rusland extreem plat, saai en lelijk, in ieder geval erger dan Nederland.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:03 schreef bereboot3 het volgende:
Ze zijn daar niet zo regeltjesgeil als hier. Dan krijg je al snel een puinhoop. Geef mij dan maar de Nederlandse bureaucratie, kan doorschieten maar voorkomt wel excessen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vind België lelijker en vooral viezer dan Nederland.
Dat is een mooi zonnig plaatje van Dinant, wat in het echt gewoon een vieze Belgische stinkstad is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:01 schreef Dven het volgende:
Maarja..
Is dit België?
[ afbeelding ]
Of is dit België?
[ afbeelding ]
Is dit Nederland?
[ afbeelding ]
Of is dit Nederland?
[ afbeelding ]
Is dit Bulgarije?
[ afbeelding ]
Of is dit Bulgarije?