Heb ze allemaal op mijn server staan, dus dat probleem heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:14 schreef ChrisCarter het volgende:
Nog maar een paar dagen om alles van Dr Who te kijken op Net(niet)flix
Primewire kun je als plugin gebruiken in Kodi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
NuWho, waarvan ik de Doc van het 1e seizoen toch het tofst vind tot nu toe.
Primewire ken ik niet.
Wat voor mod ben je,om een weddenschap te sluiten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ga je dan wel slagen? In ieder geval succes gewenst .
Voor iedereen verder hier : Place your bets![]()
Verder alles goed BPN? Neem aan dat die accu nu wel in je autootje zit.
Een setje moersleutels(ring of steek) is goedkoper, lijkt me ook wel handig met het oog op andere kleine reparaties.Tis maar een idee hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*middag*
[..]
Wat voor mod ben je,om een weddenschap te sluiten?![]()
![]()
CBR heeft examens niet makkelijker gemaakt,accu nog niet in autotje gezet(welke moersleutel?)en heb ook nog eens een boete bij RDW([sinds 15 februari j.l vanwege verlopen APK,het is maar ¤130).![]()
![]()
AHA.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Een setje moersleutels(ring of steek) is goedkoper, lijkt me ook wel handig met het oog op andere kleine reparaties.Tis maar een idee hoor.
AZ natuurlijkquote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ natuurlijk, zou mooi zijn voor PSV.
Dan komen ze 4 punten los als ze vanavond zelf weten te winnen.
Zeker!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wordt spannend morgen!
Mijn weekend begint netquote:Op zondag 28 februari 2016 10:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom gaat het weekend altijd zo snel voorbij
Hmja, tis nog niet echt je-van-het buiten nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:39 schreef controlaltdelete het volgende:
one of the best covers,![]()
Ik vind het maar koud trouwens. Ik durf niet naar buiten, dadelijk toch maar even doen met de oorplugjes in en het volume omhoog
Dat ligt er aan,quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Lichtkogel het volgende:
Hmja, tis nog niet echt je-van-het buiten nee.
O well, over een maandje is 't weer lente.
Da's mooi, dat is over 2 dagen dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat ligt er aan,
Om praktische, maar ook klimatologische redenen begint de meteorologische lente op een vaste datum op 1 maart op het noordelijk halfrond , Deze duurt dan respectievelijk tot 1 juni.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lente
Valt wel mee hoor, gaat naar de normale gemiddelden voor maartquote:Op zondag 28 februari 2016 17:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Helaas is het weerbericht er nog niet naar, als ik het zo mag zien.
Da's mooi. En we mogen ook niet echt klagen eigenlijk, meen me nog te herinneren dat er afgelopen Kerst een artikel stond in het AD dat mensen buiten in het park hadden staan bbq-en buiten in een park met 15 graden Celsiusquote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, gaat naar de normale gemiddelden voor maart
http://www.weerplaza.nl/15daagse/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |