moet je ze gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:06 schreef Paxcon het volgende:
ik ben te ecto voor massages
al die botten
Oh, ja nee.. ik leef in bed halfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet het altijd.
Omdat we pas naar bed gaan als we in slaap vallen.
wat emogif je mequote:
ik vraag gewoon of het echt isquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ontvang liever
massages bedoel ik he
Ik had jou wel voor een bottom aangezien.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ontvang liever
massages bedoel ik he
winkels zijn nog openquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen eten in huis, struggles.
Morgen heel de dag lerenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:11 schreef Typisch het volgende:
hebben jullie nog kekke plannen dit weekend?
sportfiets?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen heel de dag leren
Zondag naar familie, mijn nieuwe fiets ophalen
Nee een gewone fietsquote:
ik heb een semi gekneusde voet dus moet het rustig aan doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:11 schreef Typisch het volgende:
Ja, stomme kut kastjes eindelijk eens ophangen in huisquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:11 schreef Typisch het volgende:
Nee, dat was geen grapjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vraag gewoon of het echt is
misschien is het een grapje
okayquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee een gewone fiets
ik leef al vier weken zonder fiets
echt heel irritant
mijn chick komt straks terug uit barcelona dus ik ga daar heenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, stomme kut kastjes eindelijk eens ophangen in huis.
Daar?
aiiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb een semi gekneusde voet dus moet het rustig aan doen
Yes. Ja prima hoor, lelijke stad maar bevalt prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Woon je nu in Tilburg Typisch? Hoe bevalt het?
Moet nu gewoon twintig minuten eerder opstaan omdat ik nu telkens moet lopen naar het stationquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
ik moet ook een fiets hebben hier in tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |