wat gemeenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je Kaneel meevragen naar het zwembad
Hij weet wie het zegt.quote:
Nu komt hij nooit meer aan een vriendinquote:
ja ik snap het hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij weet wie het zegt.
Miss Piggy, of mister piggy dan
Ik zou dit niet pikken hoor, Kaneel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je Kaneel meevragen naar het zwembad
Hij pikt al genoegquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken hoor, Kaneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Alles goed Sof?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij pikt al genoegNoem je me nou Marokkaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die leipe cinnamon flavourquote:
Ja gaat wel goed, alleen superdruk met school en allesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed Sof?
Lieve foto met Pluto had je op whatsapp
Mooi mooi. Je was toch al klaar met tentamens enzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed, alleen superdruk met school en allesMaar komt wel goed. En met jou
En dankjewelecht een schatje
Er is veel van mij om te knuffelen.quote:
Het was 2 weken geleden weer bal hier in de stad.quote:
Zullen we samen fatties zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is veel van mij om te knuffelen.
[..]
Het was 2 weken geleden weer bal hier in de stad.
Meerdere verkrachtingen van minderjarige meisjes door Marokkanen.
Halve school in paniek.
Niet in het nieuws gekomen dan ofwel?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is veel van mij om te knuffelen.
[..]
Het was 2 weken geleden weer bal hier in de stad.
Meerdere verkrachtingen van minderjarige meisjes door Marokkanen.
Halve school in paniek.
Ja klopt, maar nieuwe periode en het is nu echt veeeeeel stof en volgende week een toets. Andere opleidingen hebben nu een vakantie, maar wij juist niet dit jaarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi. Je was toch al klaar met tentamens enzo?
Ja gaat wel goed hoor, net even wat solli`s de deur uitgedaan. Denk dat ik er wel uit ben wat ik ga doen
Echte liefde.quote:
Niet verder dan lokaal denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet in het nieuws gekomen dan ofwel?
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zou je met varkens zwemmen
????
In de gemiddelde Spaanse kustplaats kan je dat gewoon doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zou je met varkens zwemmen
????
Door dat topic heb ik weer vreugde in mijn leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:10 schreef JanCees het volgende:
MUZ / Het grote volksmuziek topic #1
Heerlijk topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |