quote:
In Groningen is nu ook eenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
Kopjes in Amsterdam? Lijkt me ook wel eens leuk.Al lopen hier ook katten rond.
Op z'n kop & Poeslief.quote:
(Frisse) douche nemen en daarna upbeat muziekje aanzetten helpt misschien.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag uitgeslapen tot 9 uur. Daarna van 1 tot 4 geslapen.
Ben nog steeds kapot moe.
Al gedaan en al gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
(Frisse) douche nemen en daarna upbeat muziekje aanzetten helpt misschien.
Begin van het einde.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al gedaan en al gedaan.
Voel me nog steeds alsof ik overreden ben door een vrachtwagen.
Ik heb gewoon wat liefde nodig denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Begin van het einde.![]()
Maar vervelend, zou nu niet weer gaan slapen though.
Probably the latter.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat liefde nodig denk ik.
En wat vitamine b.
Zwemmen met de varkentjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probably the latter.![]()
Ik heb trouwens vandaag besloten dat ik naar Pig Beach wil.
Sowieso zijn biggetjes leuker dan dolfijnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
JaaaaLijkt me bijna leuker dan met dolfijnen.
Zit je erg met je gewicht?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso zijn biggetjes leuker dan dolfijnen.
Zou het zonder meer doen als ik iets minder dik was.
waar is dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probably the latter.![]()
Ik heb trouwens vandaag besloten dat ik naar Pig Beach wil.
Het lijkt meer een probleem van inname te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien is Kayla BBG guide iets voor je. Ga je helemaal dood van maar vet verbrand je wel.
Wat eet je zoals op een dag?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt meer een probleem van inname te zijn.
Ik heb gewoon altijd honger.
Moet je Kaneel meevragen naar het zwembadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Zwemmen met varkentjes lijkt mij echt tof.
2 biggetjes in een zwembadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je Kaneel meevragen naar het zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |