SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 18-02-2016 21:32:21 ]Your beauty never ever scared me.
Ik bedoelde het niet serieus natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Dus tja Etsu, de kat gaat vast eerder dood.
En je ouders hun katten gaan dat ook chill vinden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Na heel veel huilen en smeekbedes een mooie deal kunnen sluiten met mijn ouders.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet serieus natuurlijk
Ooit gaat ze dood, maar daar kom ik wel weer overheen
Vast niet, maar wat wil je; haar nog eens terug naar het asiel (met het risico dat ze er weer eens 4 maanden zit voordat iemand haar eruit haalt) of even tijdelijk bij mijn ouders en dan weer een veilig huisje?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je ouders hun katten gaan dat ook chill vinden?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ik maakte me al ernstig zorgen.
Oh ik ben zeker niet voor om haar weer in het asiel te doen. Maar ze moeten er wel rekening mee houden dat ze misschien 10 maanden lang de katten uit elkaar moeten houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Vast niet, maar wat wil je; haar nog eens terug naar het asiel (met het risico dat ze er weer eens 4 maanden zit voordat iemand haar eruit haalt) of even tijdelijk bij mijn ouders en dan weer een veilig huisje?
Met 1 kat ben ik opgegroeid, die is wel echt een mannetje en zal vast een probleem vormen. Maar ligt er ook een beetje aan of je hem met rust laat. Bella doet dat wel, het is een rustige poes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Straks hebben je ouders 10 maanden lang ruzie in huis.
Oh jeetjequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met 1 kat ben ik opgegroeid, die is wel echt een mannetje en zal vast een probleem vormen. Maar ligt er ook een beetje aan of je hem met rust laat. Bella doet dat wel, het is een rustige poes.
Met 1 ander jonge poes (bijna 2 jaar) is ze best te actief voor Bella, en zal wss Bella ook aanvallen zo ineens uit het niets, maar goed, dat moet Bella maar voor het lief nemen.
En mn ouders nemen nog andere 2 kittens bij binnenkort.
Tja.
Ik kan daar in het eerste semester daar mijn Engels opkrikken in de vorm van International Sign (waar ik ook niets van kan, net als Engels (een 4 voor m'n vwoquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom ga je naar Amerika, Etsu?
Ligt aan de plek waar je hem laat zetten. Onderarm en pols vond ik alleen irritant gevoel. Mijn voet deed wel fucking pijn.quote:
Ik ben ook benieuwd, maar goed. Bella doet de hele dag niks anders dan slapen en rustig doen. Zij is nog rustiger dan een andere kat van mijn ouders (is al overleden), en die werd ook als een indringster gezien en werd ook met rust gelaten.quote:
hoedanquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb bullshit geleerd in sign etsu
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik ben benieuwd
typ anders even in google en vergelijk eens
ik zoek op als ik op laptop ben straksquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik ben benieuwd
typ anders even in google en vergelijk eens
in NGT wel, in IS weet ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
ik zoek op als ik op laptop ben straks
is er niet een site voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |