quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:40 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als je volledig bedekt bent in een boerka en je laat dan als moslim vrouwtje een scheetje onder dat gewaad dan ruik je dat de hele dag omdat de geur geen kant op kan. Dit is ook de reden dat die vrouwtjes zich elke dag achter de oren wassen
Nog steeds "rotte appels" gebruiken 😂quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:39 schreef zarGon het volgende:
De jongens worden vrijer opgevoed dan de meisjes. Een gevolg daarvan kan - in combinatie met moslimouders die niet weten hoe je een kind moet opvoeden - zijn dat de jongens in aanraking komen met de rotte appels, daarmee optrekken en zelf ook beginnen te rotten.
Jongeren zijn makkelijk beïnvloedbaar, en als je een beetje bij het stoere groepje wil horen kan het snel opstapelen.
Dat heet groepsgedrag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ja, moslima's zijn aardig wanneer je alleen met ze bent maar heb je ze ooit meegemaakt wanneer ze zich bevinden in een groep met moslima's?Dan komt het op hetzelfde neer als hoe jij de mannelijke variant zojuist hebt beschreven.
Dan komt hun ware aard naar boven.quote:
Wat is dan hun ware aard?quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dan komt hun ware aard naar boven.
Dat heb ik dus ook met Nederlandse vrouwen. De Hollandse dames zijn beleefd ,leuk,gezellig en charmant tegen mij maar de Nederlandse polder gevallen kunnen het blijkbaar niet hebben dat een Marokkaan met n Nederlandse flirt/neuqtquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom is het verschil tussen mannelijk en vrouwelijke moslims vaak zo groot?
Mij valt al jaren op dat moslima's vaak hele leuke meiden/vrouwen zijn, en super aardig en sociaal en zo. Doen het ook volgens mij maatschappelijk gezien vrij goed.
Heb door de jaren heen aardig wat van zulke dames leren kennen, en heb er vrijwel alleen maar goeie ervaring mee.
De mannelijk variant daarentegen behoeft denk ik weinig uitleg. Iedereen weet waar ik doel.
Natuurlijk ook zat aardige moslimgasten. Maar bij hun is ook best een flink deel echt verdorven en verrot. Patserig ook vaak, agressief, arrogant. We weten het allemaal wel denk ik.
Ik durf zonder meer te zeggen dat de negatieve reputatie voor ongeveer 100% te danken is aan de mannelijke variant.
Waar komt dit verschil van dag en nacht vandaan?
Ja dit dus.....maar dan zonder kaaskoppen.....Dat vind ik n achterlijke term.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:28 schreef Abed het volgende:
Probleem ligt bij de Hollandse diknekken. Hufterig gedrag, grote bek en moslima's stiekem pinguin noemen van een afstandje. Ondertussen te bang zijn om een gesprekje aan te knopen want oh oh oh wat zijn ze anders.
Kaaskoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |