Ik geloof niet dat wij die hadden, of misschien tijdens een reguliere tentamenweek van de periode erop. Dat je dan mocht herkansen of zo. Dat zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet? Het kan ook zijn dat die gewoon tijdens de lessen waren hoor maar volgens mij hadden wij daar aparte weken voor..
Dat waren nog eens tijden!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het studentenleven... Wat mis ik dat. Oh wacht. Dan moest ik vandaag de hele dag werken t/m 21:00 en daarna morgen van 9:00 tot 18:00...
Nou. Ben blij dat ik me niet meer tot 9 uur 's avonds sta te vervelen in de winkel..quote:
Optie om terug te sturen dat je het jammer vindt maar dat je graag in aanmerking komt als er een soortgelijke functie open komt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reactie gehad op mijn sollicitatie. Ze hebben gekozen voor een andere kandidaat die beter paste in het gestelde profiel.
Verder stond er in de mail nog "Ik vind je echter nog steeds een interessante kandidaat..."
Ik heb ze veel geluk met hun uiteindelijke kandidaat gewenst en dat ze mijn CV mogen bewaren n hun dossier voor toekomstige vacatures.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Optie om terug te sturen dat je het jammer vindt maar dat je graag in aanmerking komt als er een soortgelijke functie open komt?
Ja? Oh, ik had twee uur geleden juist zoiets van: "quote:
Pfffff ik hoop toch zo rond 5 uur naar huis te kunnen. Nog even boodschappen doen..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja? Oh, ik had twee uur geleden juist zoiets van: "Is het al 12:00 uur geweest? "
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Pfffff ik hoop toch zo rond 5 uur naar huis te kunnen. Nog even boodschappen doen..
Dat soort shit altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reactie gehad op mijn sollicitatie. Ze hebben gekozen voor een andere kandidaat die beter paste in het gestelde profiel.
Verder stond er in de mail nog "Ik vind je echter nog steeds een interessante kandidaat..."
Eigenlijk van: "Je bent kut, maar dat kunnen we niet zeggen."quote:
Hoeft niet hoor. Het kan ook gewoon echt zijn dat er iemand is waar ze net een betere klik mee hebben..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk van: "Je bent kut, maar dat kunnen we niet zeggen."
Verklaart mijn vervelende gedragquote:
Donders zeg... Inderdaad, voel me totaal niet fit ook. Wat een horrorquote:Op maandag 14 maart 2016 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Het weekend is weer voorbij.
Heul niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:39 schreef Yesse het volgende:
En daar gaan we weer. Gelukkig begint het weekend vanaf deze week al op donderdagavond
Ja maar dat is volgende week pas. Deze week nog gewoon 5 dagen werken. En dan twee weken van 4.quote:
Jij hebt goede vrijdag gewoon vrij?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja maar dat is volgende week pas. Deze week nog gewoon 5 dagen werken. En dan twee weken van 4.
Ja,voor het eerst. In de nieuwe Cao is goede vrijdag als feestdag opgenomen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij hebt goede vrijdag gewoon vrij?luxe hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |