SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef Vijzel het volgende:
Zo, alles hangt. Nu weer wachten op de bus.jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef Vijzel het volgende:
Zo, alles hangt. Nu weer wachten op de bus.heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
fufuquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Saisai het volgende:
Ik heb pepersoep met fufu gegeten, heel lekker.
Moet ik zelf ook maar leren maken
Tetten?quote:
Hij Koenquote:
ik ben nu thuis, dus nu ben ik ingelogd. vanmiddag was ik niet ingelogd en zag ik ze welquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee hoor. je kunt ze alleen zien als je bent ingelogd op Google. Daar staan ze namelijk
owhmygawdquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nu thuis, dus nu ben ik ingelogd. vanmiddag was ik niet ingelogd en zag ik ze wel
echt, ben aan het huilen hoorquote:
Slaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Collega heeft het gore lef om de griep te krijgen
Ipv weekend te vieren mag ik nu zijn training gaan geven
Morgen voorbereiden, zaterdag aan de slag![]()
ik betwijfel hetquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder mijn plaatjes best kunt leven.
Ja, zelf gemaaktquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik betwijfel het
maar hoe kom je aan het ontwerp en/of de snijtekening?
zelf gedaan?
Iewiewiew en dan zijn bacillen aanraken?quote:
Misschien moet je wat vaker bij andere culturen gaan etenquote:
Afrikaans eten ontbreekt nog op m'n lijstje dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker bij andere culturen gaan eten
Heel Afrika eet dit.
Is toch best een groot continent
gaan ze in massa produktie?quote:
is water of laser snijden niet strakker trouwens? (geen ervaring met hout)quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou dat sowieso niet. Misschien ooit op bestelling als ik helemaal tevreden ben.
Bleh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iewiewiew en dan zijn bacillen aanraken?
Nee, daarvoor is het hout te dik, dat kan een laser niet aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is water of laser snijden niet strakker trouwens? (geen ervaring met hout)
ah oke. hoe dik is het?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het hout te dik, dat kan een laser niet aan.
ik vind het wel leuk zo'n bouwpakketstoelquote:
Ik ga hem perfectioneren en proberen hem goedkoop te houden om te verkopen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk zo'n bouwpakketstoel
als dat lukt heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ga hem perfectioneren en proberen hem goedkoop te houden om te verkopen.
Ik hou niet van dure dingen
dit moet wel sarcasme zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:55 schreef Saisai het volgende:
Wauw wat een geweldige reclame van wakkerdier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |