Er zit geen honing in goede baklavaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:40 schreef Saisai het volgende:
baklava vind ik ook niet zo lekker, maar ik vind honing niet lekker.
gedroogd vind ik ze idd ook niks.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:40 schreef Vijzel het volgende:
Gedroogde vijgen vind ik niet bijzonder. Vers daarentegen...
Gedroogde en dan warm makenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:40 schreef Vijzel het volgende:
Gedroogde vijgen vind ik niet bijzonder. Vers daarentegen...
Ik heb een vijgenboom in de tuin.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gedroogd vind ik ze idd ook niks.
Vers van de struik gewoon
Gadver!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef Vijzel het volgende:
Dadels:
[ afbeelding ]
Dat is gedroogd fruit.
Verse dadels zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:
en feigling er van maken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik heb een vijgenboom in de tuin.
Afgelopen zomer jam moeten koken, want er kwam teveel vanaf.En bewaren lukt niet.
Ze zijn veel groter en als je goede hebt veel zachter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gadver!
Die bovenste zijn net krenten/rozijnen...
Ik pas.
geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef Vijzel het volgende:
Dadels:
[ afbeelding ]
Dat is gedroogd fruit.
Verse dadels zien er zo uit:
[ afbeelding ]
uhm, wat?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker
zolang het niet op de sushi is
Zonde, dan eet ik ze liever zelf op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geef mijn portie maar aan fikkie
nee, gewoon verse aardbeien, vers van de struikquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker
zolang het niet op de sushi is
geen idee, laten gisten en destileren denk ikquote:
Jam koken is makkelijker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, laten gisten en destileren denk ik
maar ik eet nooit jamquote:
nee, dat lijkt me ook niet..quote:
is dit een uitnodiging?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Saisai het volgende:
Volgens mij moeten jullie nodig met z'n allen in de Bijlmer komen eten.
Jullie voedselkennis is beneden peil hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |