Hee dpquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil niet deelnemen aan de maatschappij![]()
Kom ik maar elke dag tot 12.00 uur uitslapen
kan gewoonquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
kloptquote:
arme stimoquote:
Kan gewoon als je avondwerk doetquote:Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Oberkullie het volgende:
zit wat inquote:Op donderdag 18 februari 2016 07:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan gewoon als je avondwerk doet
Had ik paar jaar terug in de zomer een tijdje gedaan. Voelde eigenlijk totaal niet als werken meer. Gewoon om 11 uur mijn nestje uit, om 12 uur beginnen met werken, 9 uur 's avonds weer thuis en daarna lekker levenloos tot een uur of 3 's nachts beetje pokeren, series kijken, ditdat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan gewoon als je avondwerk doet
Geen flexibele werktijden hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had ik paar jaar terug in de zomer een tijdje gedaan. Voelde eigenlijk totaal niet als werken meer. Gewoon om 11 uur mijn nestje uit, om 12 uur beginnen met werken, 9 uur 's avonds weer thuis en daarna lekker levenloos tot een uur of 3 's nachts beetje pokeren, series kijken, ditdat.
9 tot 5 leef
hoe lang heeft je vergadering nog geduurd gisteren?quote:
10 uur denk ik, maar ben om half 10 weggegaan, want mijn moeder zou me van het station halen en dat werd zo laat anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heeft je vergadering nog geduurd gisteren?
Hoe laat was je dan begonnenquote:Op donderdag 18 februari 2016 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
10 uur denk ik, maar ben om half 10 weggegaan, want mijn moeder zou me van het station halen en dat werd zo laat anders.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Stimorol- het volgende:
Kind leer eens te werken met de juiste notering voor tijden.
Kindquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Stimorol- het volgende:
Kind leer eens te werken met de juiste notering voor tijden.
jouw probleemquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:10 schreef Stimorol- het volgende:
ZO SNAP IK ER NOG STEEDS NIETS VAN
Verkleuring en.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:11 schreef Montelly het volgende:
"Zo meneer, ziet er goed uit weer u hebt geen gaatjes, alleen voortaan wat minder koffie en wijn.."
pics van stimo met brilquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef Stimorol- het volgende:
Reminds me: moet nu de tandarts.
En een nieuwe bril aanschaffen.
ja, daar heb ik niks aan hequote:Op donderdag 18 februari 2016 08:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joh dat ging rond op fok wayyy back
wow wat uniekquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:11 schreef Montelly het volgende:
"Zo meneer, ziet er goed uit weer u hebt geen gaatjes, alleen voortaan wat minder koffie en wijn.."
En spannend!quote:
Beiden. Ik houd ook wel van doemdenken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denk jij ook graag in oplossingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |