quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Basically mijn gehele haxball-carriere, behalve tegen defokkingfoker.

zit met hetzelfde probleemquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik die season pass moet kopen, volgende maand kost die het dubbele en geen idee of toekomstige DLC wat is
batties

rematch met een werkende numpad graagquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Basically mijn gehele haxball-carriere, behalve tegen defokkingfoker.

of je krijgt straks 30 verschillende armors voor je hondquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
mja op zich is het het wel waard denk ik, als ze nog een flinke tijd dlc's blijven releasen

Kom maar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
rematch met een werkende numpad graag

fapse en slaapse hequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
maarja ik ga fappen en dan slapen

dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of je krijgt straks 30 verschillende armors voor je hond
 hoeveel kost de season pass nu, 30 euro toch?
 hoeveel kost de season pass nu, 30 euro toch?

grgrquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
maarja ik ga fappen en dan slapen

30 en wordt 60quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zohoeveel kost de season pass nu, 30 euro toch?

hmquote:

idd, yolo dan maarquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm
en die 3e dlc gaat sws al iets van 25 euro kosten toch? dan kan ik net zo goed voor t eind van de maand nog een season pass kopen

neenquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:17 schreef Vanillekwark het volgende:
wait, 60 euro voor DLC?DUS MEER DAN DE GAME ZELF? achterlijk dit.

ja gvd achterlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
of ja, na deze maand 60 euro voor alle toekomstige dlc dus hè

op zich wel iddquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
With the Wasteland Workshop, design and set cages to capture live creatures – from raiders to Deathclaws! Tame them or have them face off in battle, even against your fellow settlers.
dit lijkt me eigenlijk wel leuk

truste mattiquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja interessant bois, ik ga slapen xoxooxoxox

houdoequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja interessant bois, ik ga slapen xoxooxoxox

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |