oh okquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best veel werk hoor 2 regels typen, onderschat dat niet
werken, fokken, zelfde als elke dagquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:49 schreef McGrath het volgende:
Hoi Gianni, wat ga jij vandaag doen?
fokken, studeren, training geven en zelf trainen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken, fokken, zelfde als elke dag
en jij?
oh ja, trainen vanavond ook nogquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
fokken, studeren, training geven en zelf trainen.
Ja. SCRIPTIEquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, balen. wanneer zou die week vrij zijn? had je al wat gepland?
Ja ik las niet goed, ik dacht dat je juist nooit meer weg ging. Was net wakker man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag je quote net wel, ik wilde even zeggen dat ik achter de woorden van motorbloempje nu sta
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik las niet goed, ik dacht dat je juist nooit meer weg ging. Was net wakker man.
Ondertussen drie bakken koffie en een ontbijtje verder.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het bent vergeef ik het je.
Stoer zeg!!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ondertussen drie bakken koffie en een ontbijtje verder.
Ik ga vandaag lekker niet aan m'n scriptie werken![]()
![]()
bazenpost 5/7quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou tevens MMG verwijderen uit de op, mocht ik de OP hebben gehad.
ik hoef niet zo nodig in de OPquote:
ze pesten hem, en hebbend e pik op hemquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
2 NWS-topics van Tong dicht, dat wordt zo weer feest
even de fb in de gaten houdenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
2 NWS-topics van Tong dicht, dat wordt zo weer feest
Jeetje, ik was de een van de weinige die serieus reageerde, en toen was ik ineens te dom om mijn reet af te vegenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze pesten hem, en hebbend e pik op hem
ooh nou het staat iemand vrij om mij toe te voegen, als die persoon het tof vind dan mag het gewoonquote:
als je zijn klacht tegenspreekt ben je ook vaak gelijk anti tong... het verzand zo vaak in dezelfde ellende, en dan doet ie vaak alleen ctr c en v of een linkdump....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, ik was de een van de weinige die serieus reageerde, en toen was ik ineens te dom om mijn reet af te vegen
3 bakken koffie.. slecht geslapen ofwa?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ondertussen drie bakken koffie en een ontbijtje verder.
Ik ga vandaag lekker niet aan m'n scriptie werken![]()
![]()
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
3 bakken koffie.. slecht geslapen ofwa?
net de 4de opquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.
Begrijpelijk, maar vier bakken voor het middaguur is een beetje overdreven? Vraag me af waar het dan stopt.. waar is het einde?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.
No bet, ondanks Tottenham dit jaar sterk lijkt weet ik niet of ze wel voluit voor EL gaan aangezien ze natuurlijk 2e staan in PLquote:
Tottenham is dit jaar echt wel een stuk beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
No bet, ondanks Tottenham dit jaar sterk lijkt weet ik niet of ze wel voluit voor EL gaan aangezien ze natuurlijk 2e staan in PL
Daarnaast vorig jaar werd Tottenham uitgeschakeld door Fiorentina in laatste 32. Toen speelde Tottenham op papier ook met een vrij goed team
Maar ik was één van zijn favoriete usersquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tong heeft bijna een vete tegen iedereen op FOK!, jammer wel
Het einde is al jaren zoek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar vier bakken voor het middaguur is een beetje overdreven? Vraag me af waar het dan stopt.. waar is het einde?
Dat is wel zo ja, ik zou dan live gaan betten maar ik moet helaas gaan trainen dus moet het missenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tottenham is dit jaar echt wel een stuk beter dan vorig jaar.
Dat prioriteiten geneuzel geloof ik ook nooit zo. Het is juist alleen maar gunstig als je overal nog meedoet, dat houdt het moraal hoog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, ik zou dan live gaan betten maar ik moet helaas gaan trainen dus moet het missen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In dat geval kan je nooit genoeg koffie tot je nemen.
Ach, heb ik ook wel eens, maar ik zou er inderdaad geen gewoonte van makenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar vier bakken voor het middaguur is een beetje overdreven? Vraag me af waar het dan stopt.. waar is het einde?
Mwa, Bilbao en Napoli treden in beginfase van knock out fase standaard nooit met sterkste teamquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat prioriteiten geneuzel geloof ik ook nooit zo. Het is juist alleen maar gunstig als je overal nog meedoet, dat houdt het moraal hoog.
Wel terechte beloningquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor teams als Liverpool is EL interessant omdat je als winnaar een ticket krijgt voor CL volgend jaar, via competitie gaan ze dat niet halen
..... ik kan niet eens letterlijk.... mijn boo, fyfy plzquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/
Hebben jullie al gereageerd?
Neenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
TRquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 18 februari 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch gefeliciteerd Crip!
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
OMFG IK HEB MIJN RIJBEWIJS OMFG
Ik ben nog steeds aan het huilen
Cool, maar vrouwen met hoofddoek moeten altijd achterin zitten toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
Het is gvd geen van Dijkkiequote:Op donderdag 18 februari 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch gefeliciteerd Crip!
Jezus manquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Cool, maar vrouwen met hoofddoek moeten altijd achterin zitten toch?
er is ook een fokster die reed van een dijkkiequote:Op donderdag 18 februari 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bradley is meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was een fien verhaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is ook een fokster die reed van een dijkkie
Link naar het verhaal danquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was een fien verhaal
Als je Bradley2.0 was had je er al 300 gehad hansquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen ook rijlessen te nemen. Ik ben nu 24 en nog nooit één rijles gehad. Echt Bradley 2.0.
voor een stok... mein himmel....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hey ifimquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval heeft Crip al direct twee mooie airbags
If you know what I mean
Oh ja ik ken Braddie niet echt dus ik zei maar wat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je Bradley2.0 was had je er al 300 gehad hans
waarschijnlijk in het fokstok topicquote:
huh, ik snap hem nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
If you know what I mean
wees blijquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja ik ken Braddie niet echt dus ik zei maar wat.
Maar we hadden gisteren nog een stukkie geredenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit te overwegen ook rijlessen te nemen. Ik ben nu 24 en nog nooit één rijles gehad. Echt Bradley 2.0.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
If you know what I mean
choo chooquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar we hadden gisteren nog een stukkie gereden
OMG ECHT GEFELICITEERDDD XXquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
Omdat je nu voor het eerst in je leven onafhankelijk bent?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:04 schreef Crip het volgende:
Thanks allemaal, weet niet wrm ik nog steeds huil.
<3
Tranen van geluk hè, gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:04 schreef Crip het volgende:
Thanks allemaal, weet niet wrm ik nog steeds huil.
<3
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
ach, als je zakt kun je ook huilen hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OMG ECHT GEFELICITEERDDD XX
IK MOET OOK BINNENKORT AFRIJDEN LAAT ME HUILEN
echt he wat een amateurquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als je zakt kun je ook huilen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |