Ik gebruik x om te schieten xoxoxoxoxquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik dan wasd om te lopen en 0 op numpad om te schieten zoals de ekten
hoe bevalt Pitt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Boh DP is zo'n gigantische faggot he.
Oh mijn nummpadd stond uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik dan wasd om te lopen en 0 op numpad om te schieten zoals de ekten
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh mijn nummpadd stond uit![]()
![]()
![]()
vandaar dat het niet werkte
jatochquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter dan ik verwacht had.
Ja moet je gelijk geven. Niet beter dan pakweg Hertog Jan, maar veel beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
jatoch
voor de prijs is het gwn chill bier
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja moet je gelijk geven. Niet beter dan pakweg Hertog Jan, maar veel beter dan ik had verwacht.
dat spel heeft wel meerdere problemen heb ik gelezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
'Ragequitten' niet bestraft in Street Fighter Vdat is echt fucking lame
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat spel heeft wel meerdere problemen heb ik gelezen
geen arcade mode, challenge mode komt pas als DLC na een maand, online doet het amper
watquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
vgm kun je niet eens tegen de CPU vechten
mensen kopen het toch dus yoloquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
watdevelopers worden ook echt steeds luier lijkt t wel
jepquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen kopen het toch dus yolo
ditquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
Ragequitten
Niet je nederlaag tot het bittere einde verdragen
ja, alleen die laatste met nieuw gebied lijkt me enigszins interessantquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
heb je het wel gelezen van Fallout 4 DLC, je kunt binnenkort weer aan de bak
zit te twijfelen of ik die season pass moet kopen, volgende maand kost die het dubbele en geen idee of toekomstige DLC wat isquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, alleen die laatste met nieuw gebied lijkt me enigszins interessant
quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Basically mijn gehele haxball-carriere, behalve tegen defokkingfoker.
zit met hetzelfde probleemquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik die season pass moet kopen, volgende maand kost die het dubbele en geen idee of toekomstige DLC wat is
batties
rematch met een werkende numpad graagquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Basically mijn gehele haxball-carriere, behalve tegen defokkingfoker.
of je krijgt straks 30 verschillende armors voor je hondquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
mja op zich is het het wel waard denk ik, als ze nog een flinke tijd dlc's blijven releasen
Kom maar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
rematch met een werkende numpad graag
fapse en slaapse hequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
maarja ik ga fappen en dan slapen
dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of je krijgt straks 30 verschillende armors voor je hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |