ik hoef niet zo nodig in de OPquote:

ze pesten hem, en hebbend e pik op hemquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
2 NWS-topics van Tong dicht, dat wordt zo weer feest

even de fb in de gaten houdenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
2 NWS-topics van Tong dicht, dat wordt zo weer feest

Jeetje, ik was de een van de weinige die serieus reageerde, en toen was ik ineens te dom om mijn reet af te vegenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze pesten hem, en hebbend e pik op hem

ooh nou het staat iemand vrij om mij toe te voegen, als die persoon het tof vind dan mag het gewoonquote:

als je zijn klacht tegenspreekt ben je ook vaak gelijk anti tong... het verzand zo vaak in dezelfde ellende, en dan doet ie vaak alleen ctr c en v of een linkdump....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, ik was de een van de weinige die serieus reageerde, en toen was ik ineens te dom om mijn reet af te vegen

3 bakken koffie.. slecht geslapen ofwa?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ondertussen drie bakken koffie en een ontbijtje verder.
Ik ga vandaag lekker niet aan m'n scriptie werken![]()
![]()

Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
3 bakken koffie.. slecht geslapen ofwa?

net de 4de opquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.

Begrijpelijk, maar vier bakken voor het middaguur is een beetje overdreven? Vraag me af waar het dan stopt.. waar is het einde?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee verzot op koffie. Ga zo nog eentje drinken. Maar eerst even douchen.

No bet, ondanks Tottenham dit jaar sterk lijkt weet ik niet of ze wel voluit voor EL gaan aangezien ze natuurlijk 2e staan in PLquote:

Tottenham is dit jaar echt wel een stuk beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
No bet, ondanks Tottenham dit jaar sterk lijkt weet ik niet of ze wel voluit voor EL gaan aangezien ze natuurlijk 2e staan in PL
Daarnaast vorig jaar werd Tottenham uitgeschakeld door Fiorentina in laatste 32. Toen speelde Tottenham op papier ook met een vrij goed team

Maar ik was één van zijn favoriete usersquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tong heeft bijna een vete tegen iedereen op FOK!, jammer wel

Het einde is al jaren zoek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar vier bakken voor het middaguur is een beetje overdreven? Vraag me af waar het dan stopt.. waar is het einde?

Dat is wel zo ja, ik zou dan live gaan betten maar ik moet helaas gaan trainen dus moet het missenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tottenham is dit jaar echt wel een stuk beter dan vorig jaar.

Dat prioriteiten geneuzel geloof ik ook nooit zo. Het is juist alleen maar gunstig als je overal nog meedoet, dat houdt het moraal hoog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, ik zou dan live gaan betten maar ik moet helaas gaan trainen dus moet het missen

quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In dat geval kan je nooit genoeg koffie tot je nemen.

Ach, heb ik ook wel eens, maar ik zou er inderdaad geen gewoonte van makenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar vier bakken voor het middaguur is een beetje overdreven? Vraag me af waar het dan stopt.. waar is het einde?

Mwa, Bilbao en Napoli treden in beginfase van knock out fase standaard nooit met sterkste teamquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat prioriteiten geneuzel geloof ik ook nooit zo. Het is juist alleen maar gunstig als je overal nog meedoet, dat houdt het moraal hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |