SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vind deze beterquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[KLB SC] Te blank zijn voor Kanye West

weenie of ik nou moet lachen of huilenquote:Criminaliteit mag nooit legaal worden, legaliteit daarvan is de steilste helling naar de grootste wanorde.

hij controleert de OP toch niet dus had niks uitgemaaktquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou tevens MMG verwijderen uit de op, mocht ik de OP hebben gehad.

Ik...uh....watquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
hahahaha kijk wat ik tegenkom op de fp
[..]
weenie of ik nou moet lachen of huilen

heeft net the purge gezien ckerquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
hahahaha kijk wat ik tegenkom op de fp
[..]
weenie of ik nou moet lachen of huilen

valt me wel op dat iemand mijn plek in de OP heeft aangepast. Doe verder niet caren ofzo hoor, maar stond vroeger naast DP, dus moet binnenkort maar gaan rellen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij controleert de OP toch niet dus had niks uitgemaakt

ik lach gelukkig nog steeds WCH uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
valt me wel op dat iemand mijn plek in de OP heeft aangepast. Doe verder niet caren ofzo hoor, maar stond vroeger naast DP, dus moet binnenkort maar gaan rellen.

als hermann ook meedoet zodat ik af en toe kan spectatenquote:

Enige goede hax is met hermannquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hermann ook meedoet zodat ik af en toe kan spectaten

als jullie nou eens gewoon allebei jullie bek houden over die opquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Haha MMG heeft dus idd mn UI verplaatst
Die boi wordt zo mad dat het grappig is.

en met guus, vooral als hij boos wordtquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige goede hax is met hermann

zelfs als je spectate versla je VK met 5-0quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hermann ook meedoet zodat ik af en toe kan spectaten

quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs als je spectate versla je VK met 5-0

Ja ik vind het gewoon grappig hoe mad die MMG kan wordenquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als jullie nou eens gewoon allebei jullie bek houden over die op
godtering man
 zal de OP ook niet editten om mn eigen 'plaats' te veranderen ofzo. Vind het gewoon teringgrappig hoe mad hij kan worden
 zal de OP ook niet editten om mn eigen 'plaats' te veranderen ofzo. Vind het gewoon teringgrappig hoe mad hij kan worden 

quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon grappig hoe mad die MMG kan wordenzal de OP ook niet editten om mn eigen 'plaats' te veranderen ofzo. Vind het gewoon teringgrappig hoe mad hij kan worden
Zal elke keer dat ik OP heb hem verwijderen. #shitsandgiggles enzo.

er is er ééntje maaaaddquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
als jullie nou eens gewoon allebei jullie bek houden over die op
godtering man

je bent zelf madquote:

gebruik dan wasd om te lopen en 0 op numpad om te schieten zoals de ektenquote:

wasd en spatie zodat je ook nog een hand over hebt voor een lekkere ice teaquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik dan wasd om te lopen en 0 op numpad om te schieten zoals de ekten

Ik gebruik x om te schieten xoxoxoxoxquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]

hoe bevalt Pitt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Boh DP is zo'n gigantische faggot he.

Oh mijn nummpadd stond uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]

vandaar dat het niet werkte

quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh mijn nummpadd stond uit

jatochquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter dan ik verwacht had.

Ja moet je gelijk geven. Niet beter dan pakweg Hertog Jan, maar veel beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
jatoch
voor de prijs is het gwn chill bier

quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja moet je gelijk geven. Niet beter dan pakweg Hertog Jan, maar veel beter dan ik had verwacht.

dat spel heeft wel meerdere problemen heb ik gelezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
'Ragequitten' niet bestraft in Street Fighter Vdat is echt fucking lame

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |