Precies, maar ik weet ook dat er mensen zijn die dan zullen doen alsof worden gemarteld. Ik weet nog dat destijds team fortress 2 gratis werd en dat dat voor verschrikkelijk ophef zorgde bij de mensen die ~3 jaar ervoor nog geld ervoor hadden neergelegd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gratis prenium zou het spel een enorme boost geven denk ik. Zelf zou ik het ook weinig uitmaken. Gaat om je eigen plezier en niet om die 30 ballen die je toch al kwijt bent
Ronduit schandalig imo. Dat ze nog zoveel vragen voor bf 3 premquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies, maar ik weet ook dat er mensen zijn die dan zullen doen alsof worden gemarteld. Ik weet nog dat destijds team fortress 2 gratis werd en dat dat voor verschrikkelijk ophef zorgde bij de mensen die ~3 jaar ervoor nog geld ervoor hadden neergelegd.
Maar ik denk niet dat dat anytime soon gaat gebeuren. EA vraagt ook nog steeds zonder blikken of blozen 30 euro voor BF3 premium
Op zon fiets. Maar technisch gezien is het dan alsnog een refreshrate ; )quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sinds de laatste update staat er steeds de tickrate vermeld, wat 30, 60 en 120Hz kan zijn. Dus de rest is onzin.
Hier staat hij voor 30. Maar ongetwijfeld zullen er om de zoveel tijd aanbiedingen enzo zijn.quote:
¤20 hierquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Hier staat hij voor 30. Maar ongetwijfeld zullen er om de zoveel tijd aanbiedingen enzo zijn.
En een hoop mensen weten niet dat ze makkelijk het dubbele betalen op dergelijke 'officiële' sites
Ik ben dan ook een domoor en keek naar de dollars op de door mij gelinkte sitequote:Op vrijdag 22 april 2016 19:04 schreef Woods het volgende:
[..]
¤20 hier
https://www.origin.com/nl(...)attlefield-3-premium
Mwah het is wel aan het doodbloeden. Maar is niet zo gek voor een game van 3 jaar oud en met 'nieuwe' spellen als the division, battlefront, COD etc. Als concurrentiequote:Op vrijdag 22 april 2016 19:17 schreef Pap89 het volgende:
Met dat 4x exp (+200% vouchers) met ene paar uurtjes spelen van rank 19 -> 86 gegaan
Vind dat er maar bar weinig servers zijn btw.
Vergeleken met Battlefield 3 1 jaar geleden nog, zo veel meer.
Nog effe.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op zon fiets. Maar technisch gezien is het dan alsnog een refreshrate ; )
TDM zat dan ook gewoon niet in BF2.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:25 schreef Pap89 het volgende:
Vind de maps (tdm) gewoon echt ruk ivm Bf2/Bf3.
Karkand inf only met 64 man op een 16p grote had er veel van wegquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nog effe.
[..]
TDM zat dan ook gewoon niet in BF2.
In BF3 vond ik de maps veel boeiender qua opzeg en hadden veel meer "smoel" dan BF4. BF4 vind ik de maps relatief saai zelfs.
CQC had briljante maps voor heviger knalwerk.
Dolphin Diving was hell. Een huis rijden?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Beetje dolphin diving. Of bij de eerste vlag een auto droppen en dan een huis rijden en campen
In een huisquote:Op zaterdag 23 april 2016 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dolphin Diving was hell. Een huis rijden?
Overigens vind ik Karkand echt de meest overrated map in de BF geschiedenis.
Afrika Harbor was echt super! Samen met Seine Crossing en damavand Peak.quote:
6 mei ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:09 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Afrika Harbor was echt super! Samen met Seine Crossing en damavand Peak.
Gelukkig de BF5 announcement om 18:00
Jalalalalalalalalalalallalalalalalalalabad. Campen bij de rivierquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Road to Jalalalalalabad. Mashtuur.
Op muurtje liggen snipen naar dat riviertje.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Jalalalalalalalalalalallalalalalalalalabad. Campen bij de rivier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |