oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik pik dit soort spellen vaak heel snel op dus hoef niet gelijk mee te spelen. Wacht altijd eerst de eerste paar patches af, prijs gaat dan ook vanzelf omlaag en dan kan ik lekker meespelen met een spel wat relatief goed werkt.
Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Man je wordt al beschuldigd van aimbotten als je met een Famas boven de 20 meter kunt killen. Ik denk dat 80%van de "hackers" gewoon onterecht worden beschuldigd
Blijven altijd rare kills bij. Maar die netcode blijft drama natuurlijk. Hoeft er maar 1 uit Brazilië of Nieuw Zeeland op de server te zitten en er wordt als een gek overgecompenseerd. Hij schiet 6 keer en als je dood gaat voelt het als 1SK.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.
[..]
Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay. Voorheen America's Army gespeeld en nog wat shooters die totaal andere speelstijl hebben. Veel van mijn vrienden moesten er gewoon een tijdje over doen om fatsoenlijk over te schakelen. Progressie zal mij een worst wezen, dat gaat altijd snel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.
[..]
Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.
Lang niet zo groot als tussen BC2 en BF3. BF4 was qua gameplay 90% of meer hetzelfde tot aan wapengevoel aan toe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay.
Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoeft er maar 1 uit Brazilië of Nieuw Zeeland op de server te zitten en er wordt als een gek overgecompenseerd. Hij schiet 6 keer en als je dood gaat voelt het als 1SK.
Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Drinky het volgende:
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay.
De wapens. De wapens en sights in BF3 zaten een stuk dichterbij dus het was qua aimen gevoelsmatig erg anders. Daarnaast is er in BF4 zoveel bijgekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie, en al mijn favoriete wapens in BF3 zijn hard generfd in BF4 of niet verkrijgbaar voor iedere klasse (PDW's bijv.).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt
[..]
Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
Ja je kunt prima pingwaarden hebben . En dan nog keiharde lag kills maken. BF 4 in een notendop. 1 op 1 door een 600 RPM wapen worden geowned ofzo, geen hacker maar gewoon dramaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt
[..]
Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
Ping boven de 50 vind ik al not done.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
[..]
Vreemd eigenlijk... 'Vroegah', toen ik nog Wolfenstein Enemy Territory speelde was ik volledig in m'n nopjes met 50-100 ping. En ach.. Ik speel niet zo vaak met 100+ ping, maar als ik 's nachts speel zijn er vaak weinig 64-man servers in EU, en ik zit in een platoon met veel Amerikanen, dus dan join ik wel eens onbewust US servers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ping boven de 50 vind ik al not done.
Ja het wordt een militaire bf. Maarja dat mag je ook verwachten. Voor een game die q4 dit jaar komt nog weinig bekend.quote:
Nah, het spel biedt mensen met een hoge ping vaak voordeel, in de zin dat ze meer kunnen raken omdat snelle moves niet goed verwerkt worden en dan sterf jij met je ping van 20 dus meters om het hoekje inene.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:16 schreef ems. het volgende:
Als ik boven de 30 ping heb en ik heb geen goede score ligt het dus aan de ping.
Q4 dus. + Uitstel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja het wordt een militaire bf. Maarja dat mag je ook verwachten. Voor een game die q4 dit jaar komt nog weinig bekend.
Wellicht dat er voor de verhaallijn een stukje eerste wereldoorlog in zit.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.
Schijnt dat het een alternatief geschiedenis tintje gaat krijgen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat er voor de verhaallijn een stukje eerste wereldoorlog in zit.
Ik zou 't wel tof vinden denk ik. Bolt rifles, overal bolt riflesquote:Op maandag 29 februari 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.
Ik denk meer aan iets als BC2.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Schijnt dat het een alternatief geschiedenis tintje gaat krijgen.
12g frags zijn sws waardeloos. Vooral als je ziet hoe sterk default buckshot is, laat staan met full choke.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |