Dat dat achtergesteld volk met een gemiddeld IQ van maximaal 80 het de normaalste zaak van de wereld vindt om vrouwen te slaan.quote:
En wij vinden het heel normaal als vrouwen worden verhandeld als seksspeeltjes. Wat is erger?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dat achtergesteld volk met een gemiddeld IQ van maximaal 80 het de normaalste zaak van de wereld vindt om vrouwen te slaan.
Word verteltquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je zus wordt geslagen en dat word vertelt op tv.
Pardon? Vinden wij dat heel normaal?quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:30 schreef loni55 het volgende:
[..]
En wij vinden het heel normaal als vrouwen worden verhandeld als seksspeeltjes. Wat is erger?
Wort verteldtquote:
Nou nee daar heb je het fout. De consensus is dat vrouwen hierheen als waar worden verhandeld en in de etalages gezet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Vinden wij dat heel normaal?
Spreek aub voor jezelf. Volgens mij is de algemene consensus in Nederland nog altijd dat je vrouwen gelijkwaardig en met respect behandeld.
Wat zegt hij dat fout is ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:42 schreef spierbal het volgende:
Waarom krijgt dat zooitje daro niet gewoon de ergste vorm van kanker in het kwadraat.
Valt best mee wat ie verteltquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
niet gekeken maat dat vind ik al van te voren.
nee, als dat iets is wat je verheerlijkt heb ik er geen schaamte over.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:28 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Valt best mee wat ie vertelt
Je moet wel wat schaamte hebben als je zulke ziektes mensen wenst
Ooit gehoord vn de wallen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Spreek aub voor jezelf. Volgens mij is de algemene consensus in Nederland nog altijd dat je vrouwen gelijkwaardig en met respect behandeld.
De algemene consensus is dat het allemaal kut hoeren zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Feit. Vrouwen neuken omhoog zodat ze sociaal hoger op de ladder staan. Op hun kut na hebben ze niks te bieden om het menselijk ras vooruit te helpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 02:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De algemene consensus is dat het allemaal kut hoeren zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |