Is gewoon haar uiterlijk denk ik. Het is niet dat ze een bizar slechte huid heeft of zoiets.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, daarom vroeg ik me af hoe oud ze was. Het zal wel door het slechte eten komen.
Ben ik benieuwd naar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:57 schreef luckass het volgende:
Voor straks: TV / [RTL 4] Married at First Sight #1
Nee dat niet, maar ze eet slecht en is stevig, daar is vast wel enige samenhang.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Is gewoon haar uiterlijk denk ik. Het is niet dat ze een bizar slechte huid heeft of zoiets.
Ja echt hequote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:12 schreef Eejit het volgende:
Ze maken wel rare keuzes in dit programma. Mensen die haast niks lusten: linzensoep en spruitjes... Zelfs veel mensen die normaal eten worden daar niet vrolijk van.
Dat begrijp ik dus ook niet. Begin dan met wat meer mainstream voedsel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:12 schreef Eejit het volgende:
Ze maken wel rare keuzes in dit programma. Mensen die haast niks lusten: linzensoep en spruitjes... Zelfs veel mensen die normaal eten worden daar niet vrolijk van.
Dit ja. Heel vreemd. Ik zou ook niet blij worden van linzensoep. Alleen die benaming alquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:12 schreef Eejit het volgende:
Ja, geef ze gewoon wat gekookte worteltjes (zacht en zoet). Of boontjes met spekjes ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Begin dan met wat meer mainstream voedsel.
Dit ja, nu ben ik zelf ook een vrij moeilijke eter, maar mijn vriendin heeft deze aflevering ook al twee dingen voorbij zien komen die ze echt niet door de nek krijgt, terwijl ze normaal alles eet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:17 schreef Eejit het volgende:
[..]
Ja, geef ze gewoon wat gekookte worteltjes (zacht en zoet). Of boontjes met spekjes ofzo.
Vervelend dat jij een moeilijke eter bent. Ben zelf geen moeilijke eter. Maar ik lust heel veel basisgroenten en 'opvulgroenten' niet. Dat is vervelend als ik ergens ga eten en soms voor mijn vriendin.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dit ja, nu ben ik zelf ook een vrij moeilijke eter, maar mijn vriendin heeft deze aflevering ook al twee dingen voorbij zien komen die ze echt niet door de nek krijgt, terwijl ze normaal alles eet.
Groenten vind ik ook een beetje een noodzakelijk kwaad, maar goed, ik eet het wel zoveel mogelijk. Ik heb echter een grote lijst van dingen die ik niet lust en ja, dat vind ik zelf ook vervelend en inderdaad ook voor mijn vriendin. Maar ook daarom was ik benieuwd naar dit programma, maar ik volg nog steeds niet waarom ze soms voor een bepaalde aanpak kiezen. Ik ben trouwens echt lang niet zo erg als die mensen in dat programmaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:29 schreef Eejit het volgende:
[..]
Vervelend dat jij een moeilijke eter bent. Ben zelf geen moeilijke eter. Maar ik lust heel veel basisgroenten en 'opvulgroenten' niet. Dat is vervelend als ik ergens ga eten en soms voor mijn vriendin.
Dat viel mij pasgeleden ook al op. Dat was toen zo'n jongen van een jaar of 18 die alleen worstenbroodjes at. Maar als je ook zag wat voor slijmerige klets eten zijn moeder op zijn bord wierp, dan snap ik dat nog wel ...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:12 schreef Eejit het volgende:
Kapot gekookte sperzieboontjes uit blikquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat viel mij pasgeleden ook al op. Dat was toen zo'n jongen van een jaar of 18 die alleen worstenbroodjes at. Maar als je ook zag wat voor slijmerige klets eten zijn moeder op zijn bord wierp, dan snap ik dat nog wel ...
Ja als je om 2 uur gaat knutselen met je kinderen kun je daarvoor echt wel ff naar de groentenboerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |