Ik hoef lekker niet meer @sondevoedingquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit hier ook te griezelen, en ik heb ook een koelkast vol
Erg off-topic, anders maar verder in het CZFT, maar werd je er niet op aangesproken? Of "gecontroleerd"?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had in het ziekenhuis ook geen keuze, maar ik legde ze ongeopend in mijn nachtkastje zodat het bezoek ze af kon voeren.
Ik ken iets te veel mensen die zonder haperen de zin "Dat lust ik niet, want dat heb ik nog nooit gegeten" uit hun strot krijgen. Met soms erachteraan, maar dat zijn dan alleen de dappersten die het misschien tóch wilden proberen: "Mama, lust ik dit?" Ik heb het over twintigers ...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou. Ik vind het al irritant als ik met iemand spreek en die zegt bv "Iewww sushi dat lijkt mij zo vies" en als ik dan vraag of ze het hebben geprobeerd, krijg je als antwoord. Nee.
Hoe kan je het dan weten?
Laat staan deze gasten.
Nee, helemaal niet. Ze dachten kennelijk dat ik de lege flesjes in de prullenbak gooide. Toen kon ik mijn bed nog uit. Later kreeg ik een voedingssonde, toen maakte het niet meer uit wat er in mijn maag kwamquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:10 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Erg off-topic, anders maar verder in het CZFT, maar werd je er niet op aangesproken? Of "gecontroleerd"?
Proef je meteen die vieze smaak niet meerquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ze dachten kennelijk dat ik de lege flesjes in de prullenbak gooide. Toen kon ik mijn bed nog uit. Later kreeg ik een voedingssonde, toen maakte het niet meer uit wat er in mijn maag kwam
hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Moet je geen grapjes over maken.
is gewoon reclame.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Ole het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat ze die drinkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |