nee moet ik nog zienquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
Heb je legend al eens gezien trouwens?
Ach, op het moment dat je er 1 hebt hoef je er ook relatief weinig naar om te kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb CV gemaakt. Wat een gedoe is dat.
Op mijn vorige stonden mijn diploma en enige soort van relevante werkervaring nog niet, dus heb maar meteen een hele nieuwe gemaakt. Voor als ik een stage tegenkom ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, op het moment dat je er 1 hebt hoef je er ook relatief weinig naar om te kijken
Ik ga er nu echt niet meer opzetten dat ik kranten heb bezorgd en in een snackbar heb gewerkt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb bij mijn sollicatie voor stage voor het eerst dingen eruit gelaten.
Zulke soort zaken heb ik er uitgelaten ja, en sommige dingen iets verder door laten lopen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga er nu echt niet meer opzetten dat ik kranten heb bezorgd en in een snacbar heb gewerkt.
Volgens Djokovic ook vor de spieren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb net allemaal voordelen gelezen van het drinken van warm water tov koud water.
Zou zou het onder andere erg goed voor de maag en darmen zijn.
Klb moderator staat op de mijnequote:Op donderdag 18 februari 2016 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga er nu echt niet meer opzetten dat ik kranten heb bezorgd en in een snackbar heb gewerkt.
Snap ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klb moderator staat op de mijne
Zoals met bruin brood maar ik heb jou ook nooit bruin brood zien etenquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb net allemaal voordelen gelezen van het drinken van warm water tov koud water.
Zou zou het onder andere erg goed voor de maag en darmen zijn.
Voor sommigen is dat niet genoeg bewijs.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt verder ook geen relatie ofzo gelukkig
bij mij gcquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klb moderator staat op de mijne
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zoals met bruin brood maar ik heb jou ook nooit bruin brood zien eten
Dus waarom zouden we nu warm water gaan drinken?
quote:
ga je dan je huis verkopen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat staat n paar posts erboven
oh okequote:Op donderdag 18 februari 2016 11:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee
maar ik ga m'n woonadres wel wijzigen, dus in feite ga ik verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |