En chillen met mijquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wil in de zomer ook nog naar Zwitserland op kamp zoals vorig jaar met Denemarken. En ik moet mijn laatste 2 vakken halen en anders heb ik een mondeling in de zomer. En dan ook nog verhuizen.
Drukke zomer.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Flauw. Ik spring maar eens op mijn fiets. Aangezien het nu nog licht is.
Is Kuroi weg dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Wow topickill haha. Poes niet gevonden trouwens.
Nee Poes. 1 van de poezen (die beide Poes heten) van mijn paps.quote:
Oh. Grappig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Poes. 1 van de poezen (die beide Poes heten) van mijn paps.
Was eerst Jut en Jul. Maar toen ging hij ze gewoon Poes noemen. Dus zo heten ze nu haha.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Niet dat ie weg is, maar dat ze zo heten dan he
Momenteel niks. Net Ex Machina gekeken en straks bezig met laatste beetje SoA. Moet nog 3,5 aflevering en dan is het klaar.quote:
verhuizen?? waaromquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wil in de zomer ook nog naar Zwitserland op kamp zoals vorig jaar met Denemarken. En ik moet mijn laatste 2 vakken halen en anders heb ik een mondeling in de zomer. En dan ook nog verhuizen.![]()
Drukke zomer.
zal ik spoileren???quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Momenteel niks. Net Ex Machina gekeken en straks bezig met laatste beetje SoA. Moet nog 3,5 aflevering en dan is het klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |