hoef je het toch niet meteen dicht te pleurenquote:
quote:Beroemdheden die de uitreiking van de Oscars bijwonen, kunnen rekenen op een goodiebag ter waarde van 200.000 dollar, tot ongenoegen van de organisatie.
Die claimt dat het marketingbedrijf achter de tassen ten onrechte profiteert van de naam van de filmprijzen. Oscar-uitreiker The Academy of Motion Picture Arts stopte in 2007 zelf met het uitreiken van cadeaus vanwege gesteggel met de fiscus.
Bon voor borstcorrectie
Marketingfirma Distinctive Assets sprong in het gat en was afgelopen tijd al uitgebreid in het nieuws omdat de genomineerde filmsterren kunnen rekenen op een tas gevuld met zaken als een bon voor een borstcorrectie, een tiendaagse reis naar Israël en onbeperkte huur van Audi's.
De Academy stapt nu naar de rechter omdat het marketingbedrijf de suggestie zou hebben gewekt dat de Academy de tassen sponsort of anderszins ondersteunt. Daarom moet het bedrijf ophouden met het gebruik van de naam. Ook wordt een forse schadevergoeding geëist.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is mijn kat. Niet op mijn UI hoor.
Neequote:
Is ook wel weer zo ja. Voor iemand zoals jij en ik is dat veel maar wij hebben dan ook geen paar mil op onze bankquote:
Nee maar die is ook niet vermist, loopt nu gewoon buiten haha. Maar mijn pa's kat is nog steeds vermist.quote:
Die zien we toch nooit meer terug.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Spannende avonturen over die kat van Ama's vader.
Zielig hoor. Ik moet er niet aan denken om Bella kwijt te raken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zien we toch nooit meer terug.
Gaat toch een keer gebeuren, ook die gaat namelijk eens dood.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zielig hoor. Ik moet er niet aan denken om Bella kwijt te raken.
Gelukkig is Kuroi gechipt dus als zij weg blijft dan is de kans wel groter dat ik iets te horen krijg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zielig hoor. Ik moet er niet aan denken om Bella kwijt te raken.
OMGquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat toch een keer gebeuren, ook die gaat namelijk eens dood.
Zo.
Die zit.
Oh..quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik zorg wel dat ik eerder doodga dan Bella.
Beetje egoistischquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik zorg wel dat ik eerder doodga dan Bella.
Nouja, laten we niet vergeten dat ik een kettingroker ben en dat ik heus niet de 80 haal.quote:
Katten worden ongeveer 13 a 15 jaar oud. Met uitzonderingen die de 18 enz halen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, laten we niet vergeten dat ik een kettingroker ben en dat ik heus niet de 80 haal.
Geen idee hoelang dat beest kan, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |