Ja, maar in de meeste landen is ook 40 uur niet voldoende om nog echt mee te kunnen reizen/geld te sparen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in. Maar nu ga je wel van 60 uur naar 'een paar uurtjes' is ook een middenweg in
Misschien niet. Denk dat het in het westen wel meevalt maargoed. In Nederland kan het natuurlijk ook, weet ik welquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar in de meeste landen is ook 40 uur niet voldoende om nog echt mee te kunnen reizen/geld te sparen.
Dus dat noem i kdan in dit scenario een paar uurtjes.
Waar zou je dat voor je zien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:30 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat het in het westen wel meevalt maargoed
Auatralie inderdaad. En werken op farms is ook veel in Europa he. Frankrijk, Spanje, Italie. Denk dat je daar prima salaris hebt en ook met 40 uur aardig kan sparenquote:
Je weet hoe de salarissen in zuid-europa zijn vergeleken met west-europa?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat je daar prima salaris hebt en ook met 40 uur aardig kan sparen
Scandinavië ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet hoe de salarissen in zuid-europa zijn vergeleken met west-europa?
Waardoor ertegenwoordig nog steeds veel zuid-europeanen naar west-europa komen.
Achja, mocht je er een vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scandinavië ookmaar nee het zal ook wel iets minder zijn
Wellicht wat onderschat van me
Wat doe jij nog op zo laat? Hoor je niet al uren op 1 oor te liggenquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, gewoon reisje naar VS doen en daar Maccie aanklagen voor te hete koffie ofzo.
Kassa.
Ik werd wakker door misselijkheid. Kan nu niet meer slapen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op zo laat? Hoor je niet al uren op 1 oor te liggen
Ja ik ken het. Ben naam alleen kwijtquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma werkt in het lammerenseizoen altijd met zo'n site met vrijwilligers tegen kost en inwoning.
Altijd verbazingwekkend veel respondenten wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ben naam alleen kwijt
Welbekend slaapmutsjequote:Op woensdag 17 februari 2016 03:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus lees wat over fascisme.
Zieke salarissen wel in Australiëquote:
Is vooral de moeite waard als je kost en inwoning krijgt, en daarna richting azie gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zieke salarissen wel in Australië
Maar ja cost of living is ook kankihoog
Of maanden gaat couchsurfenquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is vooral de moeite waard als je kost en inwoning krijgt, en daarna richting azie gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |