Gast wtf 10k?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En op die hosteljobs kun je niet leven op langer termijn.
Maar zou sowiso even paar maandjes flink beunen en 10 kop sparen
Ja, ik heb het dan ook over paar maandjes echt hard werken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast wtf 10k?ik weet niet hoeveel uur jij dan werkt maar dat lukt niet met een paar maandjes hoor
Zelfs met 40 uur heb je nog een jaar nodig daarvoor. Je moet ook nog levenquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dan ook over paar maandjes echt hard werken.
Als ik zo'n plan had zou ik dan ook wel die paar maandjes gewoon even doorbijten en wel iets meer dan 40 werken jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs met 40 uur heb je nog een jaar nodig daarvoor. Je moet ook nog leven
Gewoon bijbeunen als lover voor Britney toch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs met 40 uur heb je nog een jaar nodig daarvoor. Je moet ook nog leven
Zingt die nog ja?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon bijbeunen als lover voor Britney toch.
Britney Spears zoekt man met grote penis
Fulltime is daar niet opeens meer dan 40 uur natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Want met veel tijdelijke baantjes in het buitenland zullen ze ook niet uitgaan van 40 uur wat dat betreft.
Maar waarvoor zouden ze een tijdelijke fulltimer van 40 uur aannemen zonder bijzondere werkervaring?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fulltime is daar niet opeens meer dan 40 uur natuurlijk
Weet ik het.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon bijbeunen als lover voor Britney toch.
Britney Spears zoekt man met grote penis
Ik denk dat er aan nerds met een grote pens geen gebrek isquote:
Waarom niet? Ik heb in geen enkele advertentie eigenlijk meer dan 40 uur gezien. Eigenlijk eerder minderquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar waarvoor zouden ze een tijdelijke fulltimer van 40 uur aannemen zonder bijzondere werkervaring?
Dan zou je die nu toch ook in Nederland kunnen vinden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb in geen enkele advertentie eigenlijk meer dan 40 uur gezien. Eigenlijk eerder minder
Ja maar ik heb ook gewoon even een andere omgeving nodig denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je die nu toch ook in Nederland kunnen vinden?
Tja, als je dat echt denkt dat het je zal helpen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook gewoon even een andere omgeving nodig denk ik
Hm misschien. Ik weet het ook niet. Maar dat zei ik net, ik ga zo'n beslissing sowieso nog niet nemen nu want dan neem je jezelf dus wel mee inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je moet het zien als iets voor een paar maanden, dan is het nooit verkeerd.
Het is meer dat het je niet ECHT vooruit helpt, en ik denk ook niet zo veel plezier brengt als je gewoon een paar uurtjes per week een minimum loon baantje gaat doen in het buitenland, zonder de intentie om daarna weer 2-3 maanden iets van de wereld te zien. Want voor dat laatste moet je echt flink hard werken, want je inkomen zal nergens zo goed zijn als hier.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm misschien. Ik weet het ook niet. Maar dat zei ik net, ik ga zo'n beslissing sowieso nog niet nemen nu want dan neem je jezelf dus wel mee inderdaad
Nee daar heb je gelijk in. Maar nu ga je wel van 60 uur naar 'een paar uurtjes' is ook een middenweg inquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is meer dat het je niet ECHT vooruit helpt, en ik denk ook niet zo veel plezier brengt als je gewoon een paar uurtjes per week een minimum loon baantje gaat doen in het buitenland, zonder de intentie om daarna weer 2-3 maanden iets van de wereld te zien. Want voor dat laatste moet je echt flink hard werken, want je inkomen zal nergens zo goed zijn als hier.
Ja, maar in de meeste landen is ook 40 uur niet voldoende om nog echt mee te kunnen reizen/geld te sparen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in. Maar nu ga je wel van 60 uur naar 'een paar uurtjes' is ook een middenweg in
Misschien niet. Denk dat het in het westen wel meevalt maargoed. In Nederland kan het natuurlijk ook, weet ik welquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar in de meeste landen is ook 40 uur niet voldoende om nog echt mee te kunnen reizen/geld te sparen.
Dus dat noem i kdan in dit scenario een paar uurtjes.
Waar zou je dat voor je zien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:30 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat het in het westen wel meevalt maargoed
Auatralie inderdaad. En werken op farms is ook veel in Europa he. Frankrijk, Spanje, Italie. Denk dat je daar prima salaris hebt en ook met 40 uur aardig kan sparenquote:
Je weet hoe de salarissen in zuid-europa zijn vergeleken met west-europa?quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat je daar prima salaris hebt en ook met 40 uur aardig kan sparen
Scandinavië ookquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet hoe de salarissen in zuid-europa zijn vergeleken met west-europa?
Waardoor ertegenwoordig nog steeds veel zuid-europeanen naar west-europa komen.
Achja, mocht je er een vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scandinavië ookmaar nee het zal ook wel iets minder zijn
Wellicht wat onderschat van me
Wat doe jij nog op zo laat? Hoor je niet al uren op 1 oor te liggenquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, gewoon reisje naar VS doen en daar Maccie aanklagen voor te hete koffie ofzo.
Kassa.
Ik werd wakker door misselijkheid. Kan nu niet meer slapen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op zo laat? Hoor je niet al uren op 1 oor te liggen
Ja ik ken het. Ben naam alleen kwijtquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma werkt in het lammerenseizoen altijd met zo'n site met vrijwilligers tegen kost en inwoning.
Altijd verbazingwekkend veel respondenten wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ben naam alleen kwijt
Welbekend slaapmutsjequote:Op woensdag 17 februari 2016 03:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus lees wat over fascisme.
Zieke salarissen wel in Australiëquote:
Is vooral de moeite waard als je kost en inwoning krijgt, en daarna richting azie gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zieke salarissen wel in Australië
Maar ja cost of living is ook kankihoog
Of maanden gaat couchsurfenquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is vooral de moeite waard als je kost en inwoning krijgt, en daarna richting azie gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |