ik was hier al heel de tijdquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hey sofje ben je hier gekomen na mijn DM of voordat je mijn DM zag?
Waarschijnlijk omdat je wist dat je aan het kortste eind zou trekken. Net als met sof. Dat laatste mag je best letterlijk zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat is knap, want ik heb niet eens op je gereageerd.
Dat zal best, maar dan klopt het dus niet wat je net zei. Ik vergeleek helemaal niks.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je wist dat je aan het kortste eind zou trekken. Net als met sof. Dat laatste mag je best letterlijk zien.
In je initiële post wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan klopt het dus niet wat je net zei. Ik vergeleek helemaal niks.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
In je initiële post wel.
Tering jij bent echt dom he?
Beetje bemoeien met zaken waar je de ballen verstand van hebt. En nu ook nog eens stoken.
Walgelijk figuur.
heb je al een jonge komkommer?quote:
jij ook hequote:
hoi jcquote:
Dat ik raar ben is mij al jaren bekend hoorquote:
maar waar woon je nuquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:50 schreef Elan het volgende:
Daarbij heeft mijn collectie gewoon een verzekeringswaarde van bijna 20k. Dat is door een externe taxateur bepaald.
somsquote:
Ja goedquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je toch.
Hoe is met rijbewijsje?
Jaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |