Als al die simpele zielen nou bij de V en D hadden gekocht de afgelopen jaren was er niets aan de hand waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Als je al die teleurgestelde reacties hoort en leest ga je je bijna afvragen waarom het failliet gegaan is.
Het was in z'n geheel wel een ontzettend truttige winkel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als al die simpele zielen nou bij de V en D hadden gekocht de afgelopen jaren was er niets aan de hand waarschijnlijk.
Het fijne gevoel dat er een soort vangnet in de stad is dat als er geen andere winkel is die iets heeft, je altijd nog de V&D achter de hand hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Als je al die teleurgestelde reacties hoort en leest ga je je bijna afvragen waarom het failliet gegaan is.
Moreel al decennia lang iig...quote:
Ik heb wel goede herinneringen aan de Vroom maar die dateren uit de vorige eeuw....quote:
Nou dat ligt natuurlijk niet aan de notaris maar aan de eigenaren die de boel verpatsten aan Amerikaanse hedgefunds die vervolgens de toko vakkundig leegtrokken. (En daarna zelfs nog schaamteloos genoeg waren om te bieden op de failliete boedel.)quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:30 schreef Metalfrost het volgende:
Wel jammer dat het nageslacht van de heren Vroom en Dreesmann nu moeten leven met een zwarte inktvlek op hun naam, gekregen via de notaris, gestempeld met 'doorstart niet mogelijk'.
Het enige wat ik er kocht was koffie en broodjes kruidenkaas.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:51 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ik heb wel goede herinneringen aan de Vroom maar die dateren uit de vorige eeuw....
Dit millennium heb ik er verdomd weinig meer gekocht.
En dan retail betalen zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:40 schreef Katoenplukkert het volgende:
De V&D
Wat een pauperwarenhuis. Eckten gaan naar De Bijenkorf.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:59 schreef Deshain het volgende:
Kort pittig ken ik wel maar hoe ziet lui, dik en kort rood haar er uit?
Als je ze ziet rondsjokken in die hobbezakken zou je denken van wel maar waar hebben ze dan die vormloze kledingstukken gehaald?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als al die simpele zielen nou bij de V en D hadden gekocht de afgelopen jaren was er niets aan de hand waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:59 schreef Deshain het volgende:
Kort pittig ken ik wel maar hoe ziet lui, dik en kort rood haar er uit?
Ja of priemarkTquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:13 schreef Magemelvin het volgende:
De Primark is kutter.
Klacht, mensen die priemark zeggen i.p.v. prijmark.
Jij zegt zeker ook Wijbra ?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:13 schreef Magemelvin het volgende:
De Primark is kutter.
Klacht, mensen die priemark zeggen i.p.v. prijmark.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of ze lui is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |