abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2016 @ 22:09:01 #76
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_159977869
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef Vermon het volgende:
Er vloeien jaarlijks tientallen miljoenen euro's uit de Nederlandse schatkist naar Marokko. Ik zat echt zo van: huh wat? :')

Klacht lijkt me duidelijk

Edit om dat sommige het niet snappen. Er wordt mee gefraudeerd.
Haha, vind je het gek inderdaad dat al die mocro's hier naar toe komen om ons land kapot te maken. Toch allemaal softe regelingen, lekker profiteren.

Uitkeringen die worden overgemaakt naar mensen die in Marokko wonen :') wtf, de wereld op zijn kop.
pi_159978509
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef hoas het volgende:

[..]

Nee ik zie de klacht niet, als mensen 40 jaar hier gewerkt hebben mogen ze dan genieten van hun AOW?
Marokkanen die hier 40 jaar gewerkt hebben zijn zeer zeldzaam.
pi_159980000
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ja, maar dat snappen er hier een paar niet.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_159984132
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:07 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja, maar dat snappen er hier een paar niet.
Er is hier iemand die beweert dat Marokkanen, ongeacht hoe lang ze hebben gewerkt, toch minder zouden moeten krijgen wanneer ze in Marokko werken, omdat de levensstandaard daar goedkoper ligt.

Dat jij nou zo achterlijk bent dat je niet in staat bent te begrijpen dat je in een discussie kan discussiėren over verschillende aspecten die betrekking hebben op het onderwerp, dat is jouw tekortkoming. Moet je niet op anderen gaan projecteren.
Krekker is de bom!
pi_159984192
quote:

[..]

Hoe zeldzaam zijn die dan? En iemand haalde toevallig 40 aan, maar dat was natuurlijk een voorbeeld dat iemand aanhaalde. En gemiddelden zeggen zoals je zelf neem ik aan ook wel begrijpt, wel wat, maar absoluut niet alles (zeker niet wanneer er een aanzienlijk deel is in de groep dat het gemiddelde sterk omlaag haalt).

Maar goed, op het moment dat de discussie gaat over AOW in het buitenland en je wil hierbij beperkingen stellen op basis van het wel of niet gewerkt hebben, dan zou je dus eerst bijv. kunnen wat een wenselijk aantal jaren is om gewerkt te hebben en recht te hebben op AOW in het buitenland. Hierbij natuurlijk ook kijkende naar het aantal jaren dat de autochtone Nederlander werkt...
Krekker is de bom!
pi_160009809
quote:

[..]

Fietsen jatten en coke verkopen telt niet mee? :'(
International
pi_160009842
Bommen op Marokko!!!!
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_160009907
Ik weet niet hoor maar toen Nederland gastarbeiders nodig had is dit wat ze hebben afgesproken. Kan marokaanse mensen verwijten, maar dat vind ik beetje dom. Verder ken ik heel veel marokanen van de oude stempel die hun hele leven keihard gewerkt hebben, meestal het kutwerk wat niemand wou doen. Maar goed ik denk dat de meeste mensen in dit topic nog nooit een marokaan hebben ontmoet ofzo...
pi_160010035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:54 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik weet niet hoor maar toen Nederland gastarbeiders nodig had is dit wat ze hebben afgesproken. Kan marokaanse mensen verwijten, maar dat vind ik beetje dom. Verder ken ik heel veel marokanen van de oude stempel die hun hele leven keihard gewerkt hebben, meestal het kutwerk wat niemand wou doen. Maar goed ik denk dat de meeste mensen in dit topic nog nooit een marokaan hebben ontmoet ofzo...
Dat is wel heel lastig in een land als Nederland :')
pi_160010156
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat is wel heel lastig in een land als Nederland :')
Mwuah als je in een boerengehucht zit zal dat niet zo moeilijk zijn, en iets zegt me dat de mensen (die met van die bekrompen onwetende opmerkingen komen) uit zo'n gehucht komen en vanalles nablaten wat ze op TV zien en op internet lezen.
pi_160016871
Marokkanen van de eerste generatie zijn keiharde werkers. Ze hebben het recht om terug te keren naar hun eigen land met het geld waar zelf voor gespaard hebben, de AOW. Ik snap niet dat mensen willen dat de overheid zomaar een deel wegneemt omdat de leefomstandigheden anders zijn. Niemand houdt de Nederlandse ouderen toch tegen om lekker luxe te gaan leven in een ander land?
pi_160016925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef Froyo het volgende:
Marokkanen van de eerste generatie zijn keiharde werkers.
:') Nog zo iemand die dit denkt.
pi_160017088
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:') Nog zo iemand die dit denkt.
Wat een onzin. De eerste generatie kwam hier voor het werk.
pi_160017149
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:22 schreef Froyo het volgende:

[..]

Wat een onzin. De eerste generatie kwam hier voor het werk.
Om na een jaar of 10 in een uitkering te raken, ja.
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:28:06 #90
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_160017218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef zeer het volgende:
Maakten ze er maar honderden miljoenen van _O_ .
Als ze er 450 miljoen van maakte zou dat helemaal fantastisch zijn. Dan kunnen die zandhappers ook wat saffraan kopen _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_160018057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het verschil in levenstandaard?

Een uitkering is een vangnet, geen middel om mensen onbedoeld schatrijk te maken.
AOW dude ... Daar draag je zelf premie voor af. Soort pensioen via de overheid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160018115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, maar niet tegen hetzelfde bedrag. De AOW is een vangnet, geen manier om schatrijk te worden.
Is dat dan niet gewoon een kwestie van 'slim je geld uitgeven'?

Anders kunnen we de AOW in Amsterdam ook wel omhoog gooien (of die op het platteland omlaag) omdat daar de woonkosten relatief hoger zijn.
pi_160018126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

ALS dat zo was, zou het ook inkomensafhankelijk zijn en zouden mensen die een pensioen hebben dat verder hoog genoeg is om goed te kunnen leven zonder AOW, ook geen recht meer hebben op AOW.
En dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')