Spannend! Het grote afbouwen is begonnen. Ik hoop dat dit een meetfout of gewone variatie was in de meting.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Ontstekingswaarde 5 puntjes hoger. ,niet heel zorgelijk maar iets om in de gaten te houden. Komt misschien ook door mijn voet die last heeft van artrose dus daar plannen we een foto voor.
Ijzer etc is goed; waarde van 8.2!
Over vier weken weer een afspraak; dan weten we echt zeker of de medicijnen aanslaan. Spannend
Ja dat hoop ik ook; maar kan dus ook aan de (behoorlijk) pijnlijke voet liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:28 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Spannend! Het grote afbouwen is begonnen. Ik hoop dat dit een meetfout of gewone variatie was in de meting.
Hoe kan dat? Een pijnlijke voet is niet leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:46 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook; maar kan dus ook aan de (behoorlijk) pijnlijke voet liggen
Dat gaat de HA maandag even uitzoeken
Kan volgens de Mdl-arts liggen aan de prednisonquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:56 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Een pijnlijke voet is niet leuk!
Euh? Nooit over gehoord! Ziet het er ontstoken uit? Waar precies doet het pijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:51 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Kan volgens de Mdl-arts liggen aan de prednison![]()
Kennelijk een bekende bijwerking na zoveel tijd. Ik hoop dat ze vinden wat er is want rust of actief; mijn voet doet constant pijn sinds woensdag zonder duidelijke reden.
Ze zei dat het meestal in de heup voorkomt na langdurig prednison gebruik maar het kan in elk gewricht gebeuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:07 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Euh? Nooit over gehoord! Ziet het er ontstoken uit? Waar precies doet het pijn?
Van de heup heb ik gehoord! Nou ja, even de foto afwachten. Vervelend voor je! Tijd om van de prednison af te komenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:29 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ze zei dat het meestal in de heup voorkomt na langdurig prednison gebruik maar het kan in elk gewricht gebeuren.
Het midden van mijn voet doet constant zeer; als je er op drukt nog meer. Ik loop ook mank![]()
Je ziet er niks aan.
Nou ja; Ha gaat het uitzoeken en ik krijg een foto dus dat maar even afwachten. Allicht is het iets anders
Ja ik hoop dat het gaat lukken. . Nou ja; behalve mijn voet gaat het verder dus goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:46 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Van de heup heb ik gehoord! Nou ja, even de foto afwachten. Vervelend voor je! Tijd om van de prednison af te komen.
True! Wellicht wat meer winstbejag in de privéklinieken, maar goed. Geldwolven heb je. overal.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:40 schreef chubbzfct het volgende:
Uiteindelijk zal het overal wel om geld gaan. Of het nou een privekliniek is of ziekenhuis.
Ik hoop dat de Humira goed bij je werkt. Heb jij de Humira pen of echt een spuit? Wat vind je van de toediening, heb je daar veel last van of vind je het wel meevallen?
Kut, zeg! Beterschap. Is de griep alweer een beetje op zijn retour? Dit jaar is het griepvirus sowieso erg hardnekkig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Weten jullie trouwens nog dat ik me afvroeg of ik uit moest kijken met zieke mensen ect toen ik net met mn meds begon?
Ik had afgelopen weken budenofalk en n zware antibiokuur erbij. Ik heb toen ergens een bak mexicaanse griep opgelopen en ben nog nooit zo lang ziek geweest als nubuhbye weerstand
het was hiervoor zeker zes jaar geleden dat ik griep had ofzo.
Hoop dat dit niet n terugkomend ding gaat wordenschiet niet op met mn werk
Geen pen, de spuit heb ik. OK, misschien iets pijnlijker dan wat ik door liet schemeren, wel verdraagzaam. Gelukkig hoeft het maar eens per twee wekenquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:11 schreef chubbzfct het volgende:
Ik had ook de Humira pen. Ik kon hem niet fatsoenlijk aan mezelf toedienen. Ik vond dat heel lastig, omdat ik wel redelijk vaak pijn ervaarde met het toedienen De ene keer voelde ik niks en de andere keer verkrampte mijn been helemaal. In mijn buik vond ik niks. Dat deed ik in het ziekenhuis en vond ik echt een hel. Ik liet altijd het daarna altijd toe dienen door een vriend van me. Maargoed, gelukkig duurde die "pijn" maar een paar seconden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |