Even normaal doen ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat hij er zelf beter van wordt. Alsof Feyenoord hem ook maar een moer kan schelen.
Eckte Feyenoorder.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Even normaal doen ja.
We hebben het hier wel over een man die twee keer bijna hoofdtrainer van Feyenoord is geweest.
Dat is inderdaad onzinnig argument maar hij doet in ieder geval meer dan Willem die de hele tijd vanaf de zijlijn staat te roepen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Even normaal doen ja.
We hebben het hier wel over een man die twee keer bijna hoofdtrainer van Feyenoord is geweest.
Ben wel benieuwd wanneer dat dan bijna was en welke kneus er uiteindelijk is aangesteld....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Even normaal doen ja.
Mwa. Ik geloof best dat 'ie het voor de lol doet (en dus niet zozeer omdat 'ie Feyenoord zo'n warm hart toedraagt). Zo'n workaholic zal zich wel kapot vervelen thuis.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat hij er zelf beter van wordt. Alsof Feyenoord hem ook maar een moer kan schelen.
Dat is ook een onzinnig argumentquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onzinnig argument maar hij doet in ieder geval meer dan Willem die de hele tijd vanaf de zijlijn staat te roepen.
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 18-02-2016 om 11:23:12Hesje voor Tapia, hesje voor Kramer. Zal 4:3:3 worden. #feyrod reageer retweet
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 18-02-2016 om 11:23:12Hesje voor Tapia, hesje voor Kramer. Zal 4:3:3 worden. #feyrod reageer retweet
Een keer was sowieso Koemangod. Wat een kneusje was dat he?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:19 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wanneer dat dan bijna was en welke kneus er uiteindelijk is aangesteld....
Opzich kun je tegen Roda echt wel 4-3-3 spelen hoor. Met 5 verdedigers beginnen in de Kuip slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Andere positie, Hans.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
De Taap gaat de Staaf(wie?) doen vergeten!1!!
In Kerkrade ging het goed. Never change a winning team1!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich kun je tegen Roda echt wel 4-3-3 spelen hoor. Met 5 verdedigers beginnen in de Kuip slaat ook nergens op.
Dat was uit, lijkt mij een behoorlijk verschil. Deze wedstrijd winnen we gewoon 3-0.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Kerkrade ging het goed. Never change a winning team1!!
Is dat zo? En op dat moment had iedereen hier liever advocaat gehad dan koeman vermoed ik..quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Een keer was sowieso Koemangod. Wat een kneusje was dat he?
Gekste namen zongen rond in die tijd. Volgens mij zijn zelfs zowel Van Gaal als Adriaanse officieel benaderd in die periode.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:30 schreef Akilla het volgende:
[..]
Is dat zo? En op dat moment had iedereen hier liever advocaat gehad dan koeman vermoed ik..
Je maakte gewoon een wat dommige opmerking. Geeft niet, maar verschuil je dan niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gegeven dat het lood om oud ijzer is. Dat hele middenveld van ons.
Sorry ZKH.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Je maakte gewoon een wat dommige opmerking. Geeft niet, maar verschuil je dan niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Je maakte gewoon een wat dommige opmerking. Geeft niet, maar verschuil je dan niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd winnen we gewoon 3-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |