abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160008716
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We moeten ook goals maken hè
Ja nee dan moet je vooral Bilal en Elia er in zetten, dat helpt. :')
Ik denk dat je over een heel seizoen gezien 3 doelpunten extra scoort en er 48 extra tegen krijgt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_160009359
Opmerkelijk trouwens, dat Willem al jaren volledig genegeerd wordt, en dat dan de eerste waar ze in een crisis naar toe lopen juist Kleine Dickie is...

quote:
Dick Advocaat en Willem van Hanegem waren ooit boezemvrienden. Onafscheidelijk als spelers bij de Chicago Sting in de VS, waar ze dag en nacht optrokken. Maar sinds het EK 2004 is het over tussen de twee. En volgens Advocaat komt het nooit meer goed, zegt de trainer van AZ in sportmagazine Helden. ,,Mede door Willem is het zo fout gelopen.''

Advocaat en Van Hanegem hebben elkaar sinds de uitschakeling op het EK van 2004 in Portugal nooit meer gesproken.
Uit het interview van de Belgische tv-presentator Carl Huybregts met Advocaat voor het blad Helden van Frits en Barbara Barend, waaruit Voetbal International woensdag publiceert, blijkt dat het Advocaat nog altijd irriteert hoe Van Hanegem zich manifesteerde na de historische wissel van Arjen Robben tegen Tsjechië. Van Hanegem zei toen op een door hem geleide perscenferentie onder meer: ,,Als hij dat nog een keer doet, sla ik hem neer.''

Carl Huybregts: ,,Heeft u hem dat kwalijk genomen?''
Dick Advocaat: ,,Ja.''

Carl Huybregt: ,,Is het bijgelegd?''
Dick Advocaat: ,,Nee, we hebben er nooit meer over gesproken. Willem sprak altijd in de derde persoon. Altijd was het van 'hij' en 'ze'., nooit zei hij 'we', terwijl hij toch echt overal bij betrokken was. (....) Willem is een legende in Nederland, daar moet je niet blind voor zijn. Achteraf denk ik dat het mede door Willem zo fout is gelopen. (....) Als Willem meer teamspeler was geweest, hadden we er nu nog gezeten.''

Over de legendarische wissel van Robben, die na een voorsprong van 2-1 een nederlaag van 3-2 inleidde, zegt Advocaat anno 2010: ,,Robben had zware blessures achter de rug, hij had net enkele wedstrijden in de benen. Dan Tsjechië, we staan 2-1 voor, maar het middenveld wordt overlopen. Robben was mijn beste man, maar ik wilde hem fit houden en er moest een middenvelder bij. Ik heb duizenden wissels gedaan die wél lukten. Deze pakte verkeerd uit.''

Advocaat was van de een op de andere dag een persona non grata in Nederland. ,,Mede door de reacties en de persconferentie van Willem besloot ik te stoppen,'' zegt Advocaat in Helden, dat donderdag in de winkel ligt. ,,In Portugal hadden we een afscheidsetentje. Ik heb iedereen de hand geschud en bedankt. Willem was al vertrokken, naar zijn vrouw. Hij wilde me kennelijk geen hand geven. En dan achteraf het verhaal vertellen dat ík was gevlucht. Maar hij is de legende.''
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_160009833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 02:03 schreef De_Pel het volgende:
Opmerkelijk trouwens, dat Willem al jaren volledig genegeerd wordt, en dat dan de eerste waar ze in een crisis naar toe lopen juist Kleine Dickie is...

[..]

Is toch ook een smeerkezenactie van Willem?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_160009837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:53 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt Advocaat Bilal weer terug in zijn vorm van Heerenveen.
Daar heeft hij ook maar 5 leuke potjes gespeeld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:40:34 #255
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160009838
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar heeft hij ook maar 5 leuke potjes gespeeld.
Dat zijn er 5 meer dan bij ons.
pi_160009886
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:40 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat zijn er 5 meer dan bij ons.
Ja, maar van 'goede Heerenveen vorm' kun je dus niet echt spreken. Hij was daar amper basisspeler.
pi_160009899
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 02:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ze? Keuze van Gio.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:55:15 #258
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_160009918
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:18 schreef Cara het volgende:
Hopen dat Advocaat aan Gio het advies geeft om Bilal Vilhena nooit meer op te stellen.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:25:45 #259
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_160010174
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:55 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Bilal, Vilhena en Kramer nooit meer opstellen.
met de rest moet je gewoon Europa in kunnen gaan.(zelfs ten koste van Vitesse)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator donderdag 18 februari 2016 @ 08:34:22 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160010237
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Bilal, Vilhena en Kramer nooit meer opstellen.
met de rest moet je gewoon Europa in kunnen gaan.(zelfs ten koste van Vitesse)
Je vergeet Baco Arie & Nelom.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 18 februari 2016 @ 09:15:19 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160010670
quote:
Wie dacht dat Dick Advocaat zijn rol in de Kuip zou beperken tot het drinken van een paar kopjes koffie, zat er mijlenver naast. De inbreng van de 68-jarige Hagenaar blijkt veel verder te gaan dan het werk dat Guus Hiddink twee jaar geleden met Phillip Cocu bij PSV deed. De adviseur stond woensdag pontificaal op het trainingsveld, al was het wel in burger.

Opeens stonden de spelers van Feyenoord gistermorgen in de kleedkamer oog in oog met Dick Advocaat. De kersverse adviseur van Giovanni van Bronckhorst besloot op zijn eerste werkdag om ook maar meteen het kleedlokaal met een bezoekje te vereren, ook al deed gewoon de trainer het woord.

Advocaat benadrukte even later voor een bataljon aan draaiende camera's op Varkenoord voortdurend dat hij maar een bijrolletje vertolkt de komende weken. Maar zwijgend toekijken, zit gewoon niet in het karakter van de gifkikker die een indrukwekkend cv heeft opgebouwd. West Ham United-manager Slaven Bilic dacht in september dat het cv van Advocaat van twee of drie trainers tegelijk was.

Advocaat besprak voor de training met het technische kwartet Giovanni van Bronckhorst, Jan Wouters, Jean-Paul van Gastel en Patrick Lodewijks de strategie voor de komende weken. De uitkomst: er moet duidelijkheid komen naar de selectie en de spelers moeten scherpte tonen.

,,Dat komt dus niet alleen van mij af, hoor,'' zegt Advocaat. ,,En je best doen, is iets heel anders dan scherpte tonen. De wil is er wel, ja. Maar dat is toch een normaal iets? Ze zullen in de persoonlijke duels echt iets moeten laten zien. Dat gebeurt veel te weinig.''

Avontuur

Voor Advocaat houdt het avontuur na dit seizoen op, al bleken zijn wegen in het verleden wel vaker ondoorgrondelijk. De voormalig bondscoach vindt dat er de komende weken héél kritisch moet worden gekeken naar wie er wel toekomst heeft bij Feyenoord en wie niet. ,,Er zijn geen excuses meer nu. De komende weken wordt aangetoond wie er goed genoeg is voor Feyenoord. Anders moeten ze volgend seizoen maar naar een andere club. Die selectie gaat nu beginnen.''
#DICKGOD

#HetDickEffect
4045
onlogisch
pi_160010833
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

That makes 2 of us.

A4tje al geprint?
Nog niet. ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 18 februari 2016 @ 09:30:06 #263
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160010853
Kan Dick ze ook voor ons verkopen dan. Gewoon als vriendendienst. :D
pi_160010970
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Kan Dick ze ook voor ons kopen dan. Gewoon als vriendendienst. :D
pi_160011751
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

#DICKGOD

#HetDickEffect
Opvallende uitspraak van iemand die 'slechts' een adviserende rol op de achtergrond heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160011816
Advocaat heb ik ook mijn twijfels bij, ik bedoel als je van Defoe een vleugelspeler probeert te maken
pi_160012287
Eerlijk gezegd begin ik nog echt in Advocaat te geloven ook. Maakte gisteren tijdens zijn interviews een goede indruk. Vind het toch grote klasse van hem dat hij de club wil helpen.
pi_160012346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik nog echt in Advocaat te geloven ook. Maakte gisteren tijdens zijn interviews een goede indruk. Vind het toch grote klasse van hem dat hij de club wil helpen.
Dat is ook alleen maar omdat hij er zelf beter van wordt. Alsof Feyenoord hem ook maar een moer kan schelen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_160012356
quote:
1s.gif Op donderdagmiddag 18 februari 2016 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Opvallende uitspraak van iemand die 'slechts' een adviserende rol op de achtergrond heeft.
Zeg dat.
Klinkt eerder nogal dwingend dan adviserend.
blablablabla
pi_160012380
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar omdat hij er zelf beter van wordt. Alsof Feyenoord hem ook maar een moer kan schelen.
In wat voor opzicht wordt hij er zelf beter van?
  Moderator donderdag 18 februari 2016 @ 11:06:17 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160012418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eerlijk gezegd begin ik nog echt in Advocaat te geloven ook.
:')

Het is bij een hoop supporters ook altijd hetzelfde liedje hé :D

Wanneer er *iets* gebeurt, er meteen weer hoop gloort :')
4045
onlogisch
pi_160012440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:')

Het is bij een hoop supporters ook altijd hetzelfde liedje hé :D

Wanneer er *iets* gebeurt, er meteen weer hoop gloort :')
Een beetje hetzelfde met de Achahbar fanboys.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160012522
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In wat voor opzicht wordt hij er zelf beter van?
Dickie doet niks voor niks.
blablablabla
  Moderator donderdag 18 februari 2016 @ 11:12:57 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160012568
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Een beetje hetzelfde met de Achahbar fanboys.
Ach, de keren dat ie er staat maakt ie het wel waar :)
4045
onlogisch
pi_160012615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

#DICKGOD

#HetDickEffect
Vermeer is dus volgend seizoen de enige speler?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')