al over gehad komt door ervaring in haar verleden maar wordt er niet anders op na 4 maanden terwijl ze der best wou doen maar helpt gewoon niksquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef zarGon het volgende:
Er is een reden waarom je antwoord gaf op de naaktfoto's...
Ik zou dat probleem eens aanpakken en met je vriendin bespreken dat je niet tevreden bent met de seks in jullie relatie.
in die 2,5 jarig durige relatie heeft mijn toenmalige vriendin na een half jaar problemen gekregen met de vagina waardoor wij de rest van de relatie geen seks hebben kunnen hebben, ik heb der altijd daarin gesteund en meerdere malen fysiek vreemdgaan afgeslagen.(overigens niet de reden dat de relatie voorbij is) dit is voor mij ook de eerste x dat ik uberhaubt naakfotos kreeg van iemand.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:47 schreef zarGon het volgende:
En ik betwijfel of het fysiek ook niet zou gebeurd zijn. Het probleem (geen bevredigende seksleven) heb je tijdens fysiek contant net zo hard. Dus ja, als dat meisje je zou verleiden, zou jij daar net zo hard in meegaan.
Als je 'digitaal' je penis niet onder controle kan houden, lukt dat 'in het echte leven' ook niet, hoor. Dan zou je die zoen (of wat dan ook) van haar net zo hard terugbeantwoorden en wellicht ook in bed belanden, mocht zij (de verleidster) het zo ver willen brengen.
Wat hebben jullie besproken en op welke manier?quote:
Wat voor ervaring(en)?quote:door ervaring in haar verleden maar wordt er niet anders op na 4 maanden
En op welke manier moedig je haar aan? Blijf je het bespreken en zo?quote:terwijl ze der best wou doen maar helpt gewoon niks
niet leuk zeker niet maar ik kan het niet inzien en is dit het waard om de relatie aan de kant voor te zetten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:49 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin het had gedaan?
Wat kan je niet inzien?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef helpmeout het volgende:
[..]
niet leuk zeker niet maar ik kan het niet inzien
Wat zou jij doen?quote:en is dit het waard om de relatie aan de kant voor te zetten?
besproken over wat we ermee aan moeten en ze zou meer haar best doen zich open te stellen wat niet echt doorzet en nee zeker niet terwijl we bezig waren dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat hebben jullie besproken en op welke manier?
Bedoel, bespreken wanneer je al bezig bent gaat dat alleen maar frustraties opleveren...
[..]
Wat voor ervaring(en)?
[..]
En op welke manier moedig je haar aan? Blijf je het bespreken en zo?
Kijk, ik weet niet wat voor ervaringen ze heeft, dus het kan zijn dat ze tijd nodig heeft en je geduldig moet zijn.
Staat ze ook niet open voor voorspel door jou, waarbij haar genot dus centraal staat?
het andere meisje kent mijn huidige vriendin niet eens dus dat dat stil blijft is geen probleem, en dat was mer mijn vraag wat moet ik doen opbiechten waarbij( zo goed als zeker) de relatie voorbij is of het bij dit ene slippertje laten en proberen het onderliggende probleem aan te pakken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef zarGon het volgende:
Voelt ze zich wel op haar gemak bij jou wanneer jullie seks (gaan) hebben? Of hebben de ervaringen uit het verleden ook zo'n impact op haar dat ze bijvoorbeeld moeite heeft om zich naakt aan jou te vertonen, bijvoorbeeld?
Ik trek het topic een andere kant op, maar mijns inziens is dit het onderliggend probleem...
En wat je zou moeten doen nu? Opbiechten en hopen dat ze je kan vergeven.
Maar... gezien de 'overtreding' kun je er ook voor kiezen om het voor jezelf te houden (en hopen dat dat andere damesmeisje dat ook doet), en werken aan het onderliggend probleem.
Oef. Kan me dan heel goed voorstellen dat ze moeite heeft om je te vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:57 schreef helpmeout het volgende:
ervaring zoals een ex vriend die haar fysiek misbruikt heeft.
Lijkt er een beetje op dat ze dus niet kan genieten van de seks. Heb zelf geen ervaring met zoiets, dus kan geen gericht advies geven...quote:voorspel van mijn kant kan wel maar dan ligt ze als een blok in bed stil en geluidsloos
Wat je moet doen is eerlijk zijn. Al kan dat in dit geval negatief uitpakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:59 schreef helpmeout het volgende:
[..]
het andere meisje kent mijn huidige vriendin niet eens dus dat dat stil blijft is geen probleem, en dat was mer mijn vraag wat moet ik doen opbiechten waarbij( zo goed als zeker) de relatie voorbij is of het bij dit ene slippertje laten en proberen het onderliggende probleem aan te pakken?
nee niet bepaald vooruitgang geboekt.. maar goed misschien is daar meer geduld voor nodig...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oef. Kan me dan heel goed voorstellen dat ze moeite heeft om je te vertrouwen.
Vertrouwen is iets dat langzaam komt, dus het heeft tijd nodig. Ook je goede bedoelingen blijven herhalen, en dat ook laten zien met je gedrag. Dus zeggen dat je geduld hebt, maar tegelijkertijd ook te snel willen gaan tijdens de seks komt niet echt geloofwaardig over.
[..]
Lijkt er een beetje op dat ze dus niet kan genieten van de seks. Heb zelf geen ervaring met zoiets, dus kan geen gericht advies geven...
Maar ik zou zelf wel doorgaan met haar plezieren (op haar tempo) en vooral blijven aangeven dat zij ook mag ontspannen en genieten. En hopen dat ze in kleine stapjes vooruitgang boekt. Zou ook moeite doen om haar op haar gemak te stellen in mijn buurt, om zo een veilig gevoel te geven. In eerste instantie dus niet eens richten op de seks zelf, maar meer op wat er vooraf afspeelt.
Is er wel wat vooruitgang geboekt in die 4 maanden?
oke bedankt voor het advies en lering eruit trekken heb ik al wel want slaap er totaal niet meer door misschien dat ik eerlijk moet zijn maar wil haar niet het idee geven dat alle jongens hetzelfde zijn dit was een echt eenmalige fout....en hou wel echt van derquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat je moet doen is eerlijk zijn. Al kan dat in dit geval negatief uitpakken.
Wat verstandiger is, is het voor jezelf houden, beseffen wat je hebt gedaan, er lering uit trekken, en je focussen op het verbeteren van de relatie en het waarderen van haar.
Geen zin om hierover te praten? Je bent er kortaf over.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:10 schreef helpmeout het volgende:
[..]
nee niet bepaald vooruitgang geboekt.. maar goed misschien is daar meer geduld voor nodig...
Als ze er achter komt doe je haar wel enorm veel pijn mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:11 schreef helpmeout het volgende:
[..]
oke bedankt voor het advies en lering eruit trekken heb ik al wel want slaap er totaal niet meer door misschien dat ik eerlijk moet zijn maar wil haar niet het idee geven dat alle jongens hetzelfde zijn dit was een echt eenmalige fout....en hou wel echt van der
wat wil je weten? nog steeds geen voorspel.. geen andere standjes gedaan zij begint nooit, wel 1x samen gedouched maar dat was het ook verder is er niks geen vooruitgang in. en als we erover praten zie ik dat het voor haar moeilijk is om over te praten en liever alles wegkropt ipv erover te pratenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen zin om hierover te praten? Je bent er kortaf over..
als ik het vertel ook... daarom zit ik in dubioquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ze er achter komt doe je haar wel enorm veel pijn mee.
En professioneel hulp? Heeft dat weleens gehad of wil ze dat wel? Kan ze het wel verwerken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:20 schreef helpmeout het volgende:
[..]
wat wil je weten? nog steeds geen voorspel.. geen andere standjes gedaan zij begint nooit, wel 1x samen gedouched maar dat was het ook verder is er niks geen vooruitgang in. en als we erover praten zie ik dat het voor haar moeilijk is om over te praten en liever alles wegkropt ipv erover te praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |