Die blonde is toch ook al een tijdje dood?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig hadden we onze eigen Vanity6 hier in Nederland...
![]()
ohja, daar ging toch ook iets heel erg mis met die blonde?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gelukkig hadden we onze eigen Vanity6 hier in Nederland...
![]()
Ik vond dat nummer van Jill Jones wel geinig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef WRH het volgende:
Ik google gelijk op Sheila E.
Niet echt briljant ouder geworden, maar ze was er tenminste wel eentje uit de 'Prince stal' die ook echt iets kon.
hm, Wendy & Lisa ook wel trouwens.
Zelfmoord idd. Rowan Moore was gruwelijk lekker. Ook in de Playboy.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die blonde is toch ook al een tijdje dood?
Mijn god. De graten Kutten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Hathor het volgende:
Dan zag ik toch liever Lois Lane trouwens.
Die deed het met minderjarigen en blaaspijpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef WRH het volgende:
[..]
Heeft trouwens Rick James niet ook een eigen Vanity 6 geprobeerd op te starten, die vreselijk beroerde Mary Jane girls?
30.000 Nederlanders in het stadion. Liet ie met bussen overbrengen uit Nederland. Beste publiek dat ie kende. Heb het optreden nog op video gehad. Scoorde ie met het basketballen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:08 schreef WRH het volgende:
Ben nog in Dortmund geweest bij een concert van Prince, geweldige tijd. Met alles van, pak 'm beet na de New Power Generation had ik eigenlijk niets.
Jaaa, ook zo lekker!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:11 schreef Hathor het volgende:
En laten we deze topper uit de Prince school ook niet vergeten.
Schiet me nu ineens te binnen dat ik er bij was toen Prince de deur werd geweigerd bij de It in Amsterdam, heeft ie een enorm drama over staan maken maar hij kwam er echt niet in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
30.000 Nederlanders in het stadion. Liet ie met bussen overbrengen uit Nederland. Beste publiek dat ie kende. Heb het optreden nog op video gehad. Scoorde ie met het basketballen.
Jep, had 'm later op cassette bandje, eindeloos afgedraaid, vooral de medleys die er in zaten, al die geweldige nummers die door elkaar gingen. Kan mij nog het beste herinneren dat hij op een bepaald moment met zijn gitaar dingen 'voorspeelde' dat iedereen in het stadion nazong, totdat hij dus een riedel weggaf die niemand meer kon volgen, Prince hard lachen, stadion hard lachen, super sfeer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
30.000 Nederlanders in het stadion. Liet ie met bussen overbrengen uit Nederland. Beste publiek dat ie kende. Heb het optreden nog op video gehad. Scoorde ie met het basketballen.
En jij niet alleen.quote:
Die trad laatst nog op in de Effenaar en wat ik er van gehoord heb was het erg goed geweest en mocht ze er nog steeds zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met Sheila E is het ook niet echt goed gegaan na haar carriere, net een recente foto van haar gezien en ik schrok me rot. Is die ook aan de drugs geraakt of zo?
Ik was ook in Dortmund! Volgens mij was dat in 1988. Dat begon met dat hij op kwam in de Corvette en dan een rondje reed. Geweldig concert wat dat! Ik heb dat nog op videoband, maar geen videorecorder mee. De band zal inmiddels ook wel vergaan zijn, was al niet de beste kwaliteit...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:08 schreef WRH het volgende:
Las trouwens net ergens op Daily Mail dat Prince tijdens een concert Little Red Corvette heeft opgedragen aan Vanity, toch ook wel toepasselijk.
Jeetje, nu zit ik weer helemaal into mijn Prince fase, zit al weer te zoeken op youtube naar The Time, dr Fink en George Clinton.
Ben nog in Dortmund geweest bij een concert van Prince, geweldige tijd. Met alles van, pak 'm beet na de New Power Generation had ik eigenlijk niets.
Jaren 80......mooiste muziekperiode. Althans voor mij. Punk ging door in garagerock. New wave kwam, goede nederpop. Leuke radioprogramma's.quote:
Dat kan ik me niet meer herinneren.....heeft ie een diep religieuze fase doorgemaakt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef pokkerdepok het volgende:
dat love sexy concert in dortmund, dat was voor mij al net over de rand van het onverdraagzame.
ik was een enorme fan, maar dat hele godswaanzinnige gedoe dat ie een tijd lang had, verschrikkelijk....
maar goed, ik was er ook nog steeds bij bij batman in de kuip. werd ie bijna geelectroduceerd door zn natgeregende piano.
Niet deze, haar opvolgsterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die blonde is toch ook al een tijdje dood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |