[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 24-11-2002 00:46]
quote:gedreven door gefrustreerde moeders die de kans op een Miss verkiezing hebben gemist....errug triest!!!!
Op zondag 24 november 2002 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
Wat vinden jullie daar nou van?
Voorbeeld:
http://www.vvm.com/~kimberly/glendavictoria.jpg
Wal-ge-lijk !
quote:Echt belachelijk.
Op zondag 24 november 2002 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
Wat vinden jullie daar nou van?
Voorbeeld:
http://www.vvm.com/~kimberly/glendavictoria.jpg
[afbeelding]
quote:Als je ziet hoezeer die kinderen toegetakeld zijn met make-up, tierelantijntjes e.d. : dit is echt geen uitzondering meer in de states, maar regel! Waarom doen moeders hun kinderen dit aan?
Op zondag 24 november 2002 00:44 schreef xf0rz het volgende:[..]
gedreven door gefrustreerde moeders die de kans op een Miss verkiezing hebben gemist....errug triest!!!!
Jon Benet Ramsey. Ook een meisje wat aan de nodige Little-Miss verkiezingen had meegedaan. Vermoord door haar ouders (volgens mij omdat ze niet meer aan die verkiezingen mee wilde doen. Of die ouders spoorden gewoon sowieso al niet).
Dat wordt ingegeven door ouders. bah,
Ik wil terug naar de tijden dat een kind een kind was en niet een mislukte afspiegeling van de wensen van de ouders.
En
Waarom laten zij zulke jonge kinderen eruit zien als volwassenen? Dat is toch ook ongelofelijk slecht voor hun ontwikkeling?
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 24-11-2002 00:55]
quote:Ooh, zij is echt zielig. Dat is barbie zonder smile.
Op zondag 24 november 2002 00:49 schreef SEMTEX het volgende:
het toppunt is wel het plaatje wat ik zojust gevonden heb":
[afbeelding]
Dit kijkt overduidelijk NIET happy, is niet blij met deze situatie en wordt hier waarschijnlijk toe gedwongen. Ziet zo'n moeder dat dan niet? Ziet zo'n organisatie dat niet? Kunnen ze dit soort verkiezingen niet verbieden?
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 24-11-2002 00:52]
quote:mjah...ik ook...vroeger dacht ik: nah wat een maloten. Maar nu ik zelf een kind heb, kan ik me er echt over opwinden.....
Op zondag 24 november 2002 00:50 schreef schatje het volgende:
Onderwerp heb ik ook een keer gezien bij Ruby Wax, echt onverstelbaar.
quote:ja `t was ook een keer bij oprah, ik heb echt medelijden met die kinderen
Op zondag 24 november 2002 00:50 schreef schatje het volgende:
Onderwerp heb ik ook een keer gezien bij Ruby Wax, echt onverstelbaar.
quote:Precies!
Op zondag 24 november 2002 00:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
vind het VRE-SE-LIJK het roept contradicties op en er klopt geen ruk van...kinderen die verkleed worden als verleidelijk lustobject.....FOUT!!! en irritant..... sommige worden zo opgemaakt dat ze er uit zien als een volwassene...![]()
quote:Heb het hele verhaal idd eens gelezen. Volgens mij zijn die ouders nooit helemaal berecht voor die moord, terwijl echt alle sporen naar hun kant wezen. Ook Jonbenet had van die frusti ouders. Haar moeder was ook ooit teenymiss geweest, maar had het nooit echt 'gemaakt'en haar dochter was aanzienlijk succesvoller. Dat arme kind werd enorm gepusht en gedwoongen om de beste te zijn, met een onzettend triest einde als gevolg. Was dat geen voorbeeld voor al die zieke kloteouders dan?
Op zondag 24 november 2002 00:48 schreef keeper het volgende:
Triest voorbeeld.Jon Benet Ramsey. Ook een meisje wat aan de nodige Little-Miss verkiezingen had meegedaan. Vermoord door haar ouders (volgens mij omdat ze niet meer aan die verkiezingen mee wilde doen. Of die ouders spoorden gewoon sowieso al niet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |