Gewoon omgaan met geld, belastingaangiftes doen is niet zo relevena.tquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
Dan beter leren hoe je kleding repareert of meer technische dingen zoals iets maken van hout enzo
Daar hoef jej niet een paar weken enkele uurtjes aangiftes voor te doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
DAt hoort daar toch bij? Moet je eerst weten wat je aan het doen bent.
ja, schuldpreventie enzo ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon omgaan met geld, belastingaangiftes doen is niet zo relevena.t
En omgaan met geld kunnen niet zo veel mensen.
Leren ze bij ons ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
Dan beter leren hoe je kleding repareert of meer technische dingen zoals iets maken van hout enzo
Ja ik heb ook mijn eigen aangifte gedaan en dat was niet moeilijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien overschat ik mensen nu.
Maar persoonlijke aangifte doen is geen rocket science zolang je de Nederlandse taal beheerd.
Ik deed die altijd voor mijn ouders vroeger. Jammer dat die software er 3 keer per avond uit vloog.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb ook mijn eigen aangifte gedaan en dat was niet moeilijk
Wist je dat je 19 cent per kilometer vergoed krijgt, bijvoorbeeld als je freelancer bent en ergens heen moet voor je werk. Ook als je op de fiets gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed die altijd voor mijn ouders vroeger. Jammer dat die software er 3 keer per avond uit vloog.
Zo nou nou jeetje. Heftige stof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wist je dat je 19 cent per kilometer vergoed krijgt, bijvoorbeeld als je freelancer bent en ergens heen moet voor je werk. Ook als je op de fiets gaat.
Allemaal va dat soort dingen moeten we ook weten.![]()
voor je orgie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:29 schreef Tjacka het volgende:
Al twee potentieel goede kandidaten binnen.
Dit wist ik ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wist je dat je 19 cent per kilometer vergoed krijgt, bijvoorbeeld als je freelancer bent en ergens heen moet voor je werk. Ook als je op de fiets gaat.
Allemaal va dat soort dingen moeten we ook weten.![]()
ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie the fuck heeft dit geschreven?
toen nog nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik heb je gewoon op whatsapp en facebook.
Oh jezus.. echt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je niet blij?
GRTD.nl is van ons![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |