Een woordenboek kan al helpen. :$quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
Als iemand zijn recht op lijfrente-uitkeringen van een oud-regime-lijfrente (afgesloten voor 1 januari 1992) laat afkopen, moeten de afkoopsom en de ingehouden loonheffing in de aangifte worden aangeven. Over het belaste bedrag is geen revisierente verschuldigd.
wtf is dit![]()
Oh zo. Ik dacht al.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik leer op school over belastingen
voor zover ze het les geven noemen dan
Voortgezet.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
box 1, 2 en 3, zvw, heffingskortingen, lijfrenteblabla en allemaal andere moeilijke shit
ik ben niet gemaakt voor cijfers
ik moet dat dus voor mensen gaan doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon iemand je belastingaangifte laten doen
sjd doe ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voortgezet.
[..]
Wat deed je ook alweer voor opleiding? Iets met recht toch?
Het is kapot makkelijk verder voor mensen die alleen inkomen uit loon hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet dat dus voor mensen gaan doen![]()
![]()
Veel mensen in haar toekomstige werkveld hebben dat juist niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is kapot makkelijk verder voor mensen die alleen inkomen uit loon hebben.
ja klopt, maar wij moeten dus ook al die andere moeilijke dingen weten voor de toetsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is kapot makkelijk verder voor mensen die alleen inkomen uit loon hebben.
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt, maar wij moeten dus ook al die andere moeilijke dingen weten voor de toets![]()
Dan is het helemaal makkelijk, niet waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel mensen in haar toekomstige werkveld hebben dat juist niet, volgens mij.
Ligt er aan door wie. Een tante van me deed dat bij veel mensen, maar dan op een manier dat men meer terug zou krijgen of minder hoefden te betalen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon iemand je belastingaangifte laten doen
zulke dingenquote:
Als je rekening moet gaan houden met allerlei uitkeringen, toeslagen en schulden wordt het misschien anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het helemaal makkelijk, niet waar.
Oh. Klinkt op deze manier wel te doen toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef supersof het volgende:
Als iemand zijn recht op lijfrente-uitkeringen van een oud-regime-lijfrente (afgesloten voor 1 januari 1992) laat afkopen, moeten de afkoopsom en de ingehouden loonheffing in de aangifte worden aangeven. Over het belaste bedrag is geen revisierente verschuldigd.
neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh. Klinkt op deze manier wel te doen toch.
Ik denk dat dat wle meevalt, je moet alleen denk ik zorgen dat mensen geen onterechte toeslagen binnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je rekening moet gaan houden met allerlei uitkeringen, toeslagen en schulden wordt het misschien anders.
Over welke context hebben we het? Want als je de eerste zin in stukjes opdeelt is het al makkelijker te lezen. Bovendien kun je woorden als revisierente opzoeken om ze beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
zulke dingen
belastingaangifte heeft niks met toeslagen uitkeren te makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wle meevalt, je moet alleen denk ik zorgen dat mensen geen onterechte toeslagen binnen krijgen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
belastingaangifte heeft niks met toeslagen uitkeren te maken
Ja maar het is juist dat alle stof zo hocuspocus is en we nauwelijks uitleg krijgen en het zomaar moeten kunnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Over welke context hebben we het? Want als je de eerste zin in stukjes opdeelt is het al makkelijker te lezen. Bovendien kun je woorden als revisierente opzoeken om ze beter te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |