Nee dat klopt. Wordt meer gekeken naar hoe je er zelf naar kijktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder zie je Christen/Joden/Boeddhisten/Hindoes ook niet in zulke mate boos worden om "belediging" van hun profeet.
Kan mij dat wat schelen wat iemand anders over Jezus Christus zegt.
VInd ik toch weer uit blijken dat er 1 religie vooral intolerantie heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Wordt meer gekeken naar hoe je er zelf naar kijkt
jawelquote:
moet je hem kleiner makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag Romana van Rinus niet als UI doen!
"De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot."
Ze heet Deborah. Rinus zingt alleen over andere vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag Romana van Rinus niet als UI doen!
"De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot."
Oh ja zo heet zequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heet Deborah. Rinus zingt alleen over andere vrouwen
Heb jij een religie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder zie je Christen/Joden/Boeddhisten/Hindoes ook niet in zulke mate boos worden om "belediging" van hun profeet.
Kan mij dat wat schelen wat iemand anders over Jezus Christus zegt.
Maar gewoon zorgen dat ie 60x60 pixels is. En anders keihard jpeggenquote:
Het is 60x60. Het is een gif plaatje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar gewoon zorgen dat ie 60x60 pixels is. En anders keihard jpeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |