Ja uh Ama, 3 berichten boven jequote:
Keek snel, dacht dat over haar ging. Maar heb het even gekeken. Bijzonder kapsel wel jaquote:
als je nu naar bed gaat heb je morgen meer tijd om in je huis te chillenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je eindelijk weer in je huis kunt chillen en je beseft dat je eigenlijk meteen naar bed zou moeten![]()
Niks moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je eindelijk weer in je huis kunt chillen en je beseft dat je eigenlijk meteen naar bed zou moeten![]()
Nee want moet toch morgenochtend vroeg weg.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je nu naar bed gaat heb je morgen meer tijd om in je huis te chillen
Nou ja hij is altijd aanwezig, post goed mee.quote:
Ik vind dat morpheus2002 weer mod moet worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja hij is altijd aanwezig, post goed mee.
Beter dan wat andere mods daar
Nja ik zeg niks, vorige keer toen ik wat zei over VBL-users werd het ook uitgebreid besproken in VBLquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat morpheus2002 weer mod moet worden.
Ongelooflijk jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL SC beste SC.
De enige SC die netjes druk is onder werktijd en die na 11 uur savonds dood is.
WATquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn partijprogramma voor mod als VBL:
Livetopics dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |