Die dekselse dirk zie ik eerder met van der Staaij op zn shirt lopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Kuyt al lopen met een shirt van Rutte
http://www.nu.nl/achterkl(...)loof-misbruiken.htmlquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die dekselse dirk zie ik eerder met van der Staaij op zn shirt lopen.
In Turkije hadden we twee schoonmaaksters. Ze waren moslim. Zij hadden geen problemen als mijn vrouw in bikini naar het zwembad liep.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)loof-misbruiken.html
Angelslo, wie kent het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Wel blij met mijn ouders nu in Angelslo. Op de fiets heel dichtbij en als het kut weer is dan is er gewoon een goede busverbinding
Volgens jouw zienswijze wat betreft geloof moet dit toch gewoon kunnen en moeten die schoonmaaksters zich aanpassen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Turkije hadden we twee schoonmaaksters. Ze waren moslim. Zij hadden geen problemen als mijn vrouw in bikini naar het zwembad liep.
Mooi om te zien hoe laag Dirks respect voor moslims voor zn verblijf in Turkije moet zijn geweest.
Het zou heel raar zijn als je eisen gaat stellen aan je werkgever ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens jouw zienswijze wat betreft geloof moet dit toch gewoon kunnen en moeten die schoonmaaksters zich aanpassen?
Snap je respect-opmerking dan niet helemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zou heel raar zijn als je eisen gaat stellen aan je werkgever ja.
Nou, als Kuyt zoiets pietluttigs al als een reden ziet waarom die meer respect heeft gekregen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap je respect-opmerking dan niet helemaal
Vind je het gek. Hij komt uit Katwijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, als Kuyt zoiets pietluttigs al als een reden ziet waarom die meer respect heeft gekregen.
Dan is ie echt met 0,0 verwachting naar Turkije gegaan.
Veel moderner jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zat ie natuurlijk wel in Istanbul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |