Ja nu al twee keer gehad in korte tijd dat ze een goederentrein voor zich hadden, en toen kwartier later: ja er zit daar achter ook nog een sprinterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat is wel erg ernstig
toen we naar Nimma gingen was het 20 minuutjes ofzo
volgens mij nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu al twee keer gehad in korte tijd dat ze een goederentrein voor zich hadden, en toen kwartier later: ja er zit daar achter ook nog een sprinter
Echt hoe coördineer je dat
Beter Japanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij niet
anders zouden dit soort dingen wel voorkomen kunnen worden
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter Japan
Daar zien ze 30 seconden al als vertraging
bus is hier ook altijd te laatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter Japan
Daar zien ze 30 seconden al als vertraging
Haha ja kut is datquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bus is hier ook altijd te laat
tenzij jij een keer te laat bent dan is de bus 4 minuten te vroeg
De wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat pas kut is? De belbus. Kwam bij mij 9 van de 10x gewoon niet opdagen.
Belbus. Sommige plekken moet je de belbus bellen, uur van te voren. Dan komt er een klein personenbusje je oppikken.quote:
Soort taxi dus?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Belbus. Sommige plekken moet je de belbus bellen, uur van te voren. Dan komt er een klein personenbusje je oppikken.
in de moderne wereld heet dat een taxi amaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Belbus. Sommige plekken moet je de belbus bellen, uur van te voren. Dan komt er een klein personenbusje je oppikken.
Nee hoor, de belbus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in de moderne wereld heet dat een taxi ama
God wat irritantquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Maar haalt en zet je alleen af bij bushaltes.
Lopen of fiets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
God wat irritantKan je vanaf daar alsnog met de bus of wat
Ik fietste altijd naar Parc Sandur. was niet zo ver. Mja pure aids daar vverderquote:
Vroeger nam ik de bus bij de Ericasestraat. Dat was de dichtstbijzijnde bushalte voor mij, terwijl ik helemaal voor in Parc Sandur woondequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik fietste altijd naar Parc Sandur. was niet zo ver. Mja pure aids daar vverder
Ik zie Kuyt al lopen met een shirt van Ruttequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |