Ello,
Weet niet of die helemaal het juiste subje is, anders mag een schopje uiteraard

.
Lang verhaal kort (slik vrij zware medicijnen en ben pas geopereerd dus sorry als het een beetje warrig is, geheugen en concentratie is nog niet helemaal optimaal hier..)
Ik woon hier nu een jaar ( kreeg de sleutels eind december 2014, eind januari echt ingetrokken ). "Hier" is een hoekflat, 3 hoog, 3 kamers.
Energieleverancier was snel geregeld, woningbouw heeft de standen doorgegeven ten tijde van oplevering, allemaal dikke prima.
Eenpersoons huishouden dus kwam per maand uit op 73 euro per maand, altijd netjes betaald uiteraard.
Aangezien ik afgelopen jaar chronisch ziek geworden ben, ben ik in totaal,ongeveer, 3 maanden niet thuis geweest wegens ziekenhuisopname's.
Ook heb ik daarom nog geen wasmachine of droger of andere grote energie-vreters (bedankt voor het wassen mam

)
We hebben wel in de zomer een vriezer in de box gezet, maar deze komt uit mijn ouderlijk huis en heb niet het idee dat dit een grote stroomveter was toen.
Anyhow ik heb nu een jaarafrekening van 280 bij betalen

.
Ik vind het zelf achterlijk hoog voor iemand die het nooit koud heeft (gaskachel staat op laagste waakvlammetje).
Verder douche ik normaal, en gebruik ik uiteraard mijn pc,laad ik mijn telefoon op, doe wel eens een lamp aan, anyway je krijgt een beeld, gewoon normaal verbruik m.i
Dame van de Nuon zag verder niks geks en heeft netjes een jaarafrekening specificatie doorgemaild, de laatste standen heb ik zelf doorgegeven en deze zijn dus niet geschat.
Houd vandaag de standen in de gaten na gebruik van combi-magnetron en voor/na het douchen en morgen trekken we even een half uurtje de vriezer beneden eruit om te kijken of dat veel verschil maakt in het tikken van de meter.
Toch zit het me ergens niet lekker, dus vroeg me af of jullie misschien nog ideeën hebben waar dit hoge bedrag vandaan kan komen?
TL;DR;
TS is paar maanden niet thuis geweest, leeft normaal en is zuinig qua energieverbruik, heeft hoge jaarafrekening en is nu beetje boos.
Bedankt alvast!