Ik ben vergeten wie er vorige week op 1 stondquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heeft wel de potentie inderdaad. Al is het nummer verder wel vrij gewoontjes.
Ik denk het niet. Lange Frans is daar te autistisch voor aan het meedoen op de achtergrond. Ik zet mijn geld ook in op Jeffreyquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:42 schreef JanCees het volgende:
Ohja John West![]()
Die staat deze week ook op 1 hoor
Ik heb het idee dat hij een accent wil aanzettenquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
BLAAAAIVEEEN PAAAAAAAIJNNNNN, wat is dat voor een lelijke uitspraak.
Waarom heb je geen UI meer?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij een accent wil aanzetten
Z'n pa had dat ook héquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
BLAAAAIVEEEN PAAAAAAAIJNNNNN, wat is dat voor een lelijke uitspraak.
Wat voor radio luisteren jullie op het werkquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Lange Frans is daar te autistisch voor aan het meedoen op de achtergrond. Ik zet mijn geld ook in op Jeffrey
Nee, geen lievelingDie heb ik deze week al wel genoeg gehoord.
Radio 538 en dan in het bijzonder Evers vind het nodig dit nummer elke ochtend te draaien. Dit vind ik echt helemaal niks. Ik kijk nu al uit naar Jeffreyquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor radio luisteren jullie op het werk
Apart. Soms hoor ik weleens bouwvakkers naar radio NL luisteren. Mooi is datquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Radio 538 en dan in het bijzonder Evers vind het nodig dit nummer elke ochtend te draaien. Dit vind ik echt helemaal niks. Ik kijk nu al uit naar Jeffrey
Die is naturel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou Gerard Joling wel eens plastische chirugie hebben gedaan
Ja, langs dat soort bouwplaatsen kom ik ook wel zeer regelmatig voor werkquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Apart. Soms hoor ik weleens bouwvakkers naar radio NL luisteren. Mooi is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |