abonnement Unibet Coolblue
pi_160179220
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar dat is toch realistisch

;(
Verkopen gaat wel makkelijk daardoor :')

Weet nog van een paar versies terug dat er nooit aanbiedingen kwamen voor spelers en je ze zelf moest aanbieden. Dat was ook niks. Maar dit is weer overdreven.
Oh.
  woensdag 24 februari 2016 @ 16:55:02 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160179428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Verkopen gaat wel makkelijk daardoor :')

Weet nog van een paar versies terug dat er nooit aanbiedingen kwamen voor spelers en je ze zelf moest aanbieden. Dat was ook niks. Maar dit is weer overdreven.
Ik snap dan ook niet waarom ze je de optie geven om met die spelers te praten want het maakt toch niks uit of het wordt alleen maar erger
RED ONS HENNIEGOD
pi_160179490
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet waarom ze je de optie geven om met die spelers te praten want het maakt toch niks uit of het wordt alleen maar erger
Ook al dat ze gaan klagen bij je als er nog geen bod is gedaan :'). En dan zeg je dat en worden ze helemaal kwaad op je dat je ze niet wil laten gaan :'). Dan facepalm ik wel hard hoor.
Oh.
pi_160181680
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet waarom ze je de optie geven om met die spelers te praten want het maakt toch niks uit of het wordt alleen maar erger
Het helpt echt wel hoor..9 vd 10 keer is er wel een optie waarmee ze weer blij zijn..vaak door een belofte te doen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:22:04 #180
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160182565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het helpt echt wel hoor..9 vd 10 keer is er wel een optie waarmee ze weer blij zijn..vaak door een belofte te doen.
Meer spelen , meer salaris . Vaak word je er alleen maar slechter van
RED ONS HENNIEGOD
pi_160182790
Hopelijk komt die nieuwe patch snel. Ga dan een game beginnen met Borussia Dortmund.
pi_160185846
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Meer spelen , meer salaris . Vaak word je er alleen maar slechter van
True. Dat gejank blijft veruit het grootste minpunt dit jaar en ik snap niet dat het nog niet gepatched is. Dat het niet realistisch is en zwaar overkill lijkt me duidelijk..ik lees overal ook hetzelfde.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160185895
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:30 schreef TvhN het volgende:
Hopelijk komt die nieuwe patch snel. Ga dan een game beginnen met Borussia Dortmund.
Daar heb ik eerder dit jaar een leuke game mee gehad :)

Passlack _O_
Burnic _O_
Weigl _O_

Veel toffe Duitse talenten ook bij andere clubs.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 februari 2016 @ 22:02:33 #184
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_160188467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

True. Dat gejank blijft veruit het grootste minpunt dit jaar en ik snap niet dat het nog niet gepatched is. Dat het niet realistisch is en zwaar overkill lijkt me duidelijk..ik lees overal ook hetzelfde.
Ik pak ze zelf altijd hard aan, en dan zeggen ze: sorry baas, ik liet me een beetje meeslepen. Het spijt me.
  woensdag 24 februari 2016 @ 22:14:02 #185
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160189050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

True. Dat gejank blijft veruit het grootste minpunt dit jaar en ik snap niet dat het nog niet gepatched is. Dat het niet realistisch is en zwaar overkill lijkt me duidelijk..ik lees overal ook hetzelfde.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:02 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik pak ze zelf altijd hard aan, en dan zeggen ze: sorry baas, ik liet me een beetje meeslepen. Het spijt me.
Als je spelers een hoge professionaliteit hebben is de kans wel groter dat ze inschikken ja
RED ONS HENNIEGOD
pi_160202737
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:30 schreef TvhN het volgende:
Hopelijk komt die nieuwe patch snel. Ga dan een game beginnen met Borussia Dortmund.
Veranderd er iets noemenswaardig met die patch?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_160208323
Pfft, City houdt uitverkoop: ik heb een akkoord met Sterling, Coutinho en De Bruyne, maar ik kan er maar één betalen. Wie zouden jullie halen? Ga denk voor Sterling ivm homegrown players, maar die anderen zijn toch ook wel verleidelijk. Ook Draxler is overigens te koop.
Demain, on roule
pi_160209318
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:13 schreef Mykonos het volgende:
Pfft, City houdt uitverkoop: ik heb een akkoord met Sterling, Coutinho en De Bruyne, maar ik kan er maar één betalen. Wie zouden jullie halen? Ga denk voor Sterling ivm homegrown players, maar die anderen zijn toch ook wel verleidelijk. Ook Draxler is overigens te koop.
De Bruyne natuurlijk. Dat is een No brainer.
pi_160227401
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De Bruyne natuurlijk. Dat is een No brainer.
Denk dat ik toch voor Sterling ga. Heb echt Engelse spelers nodig, en dan kan ik Son Heung-Min hopelijk voor een bak geld verkopen en alsnog De Bruyne halen :P

Snap overigens niet wat City van plan is, door zo'n beetje al hun aanvallers te koop te zetten.
Demain, on roule
  Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 13:18:01 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160229335
Heb iets meer dan een week niks met FM gedaan, maar kreeg gisteravond weer zin om een klein clubje te managen en ga voor een tweede termijn aan de slag bij Ånge IF (spreek uit als "Ungih"), het miniscule Zweedse clubje waar ik na Telvanni 2 jaar lang de chef was.

Het verschil is dat ik nu weer in 2013 begin en de club in de editor naar het 4e niveau moest schuiven omdat ze officiëel in 2013 op het 5e spelen, waardoor ik ze niet zou kunnen managen. Ik heb ook even de shirts aangepast, want een groen/wit logo op een zwart/wit shirt en de infotekst oranje op wit is niet echt een lekkere combi :+

Ånge IF speelt 5-3-2 en de eerste twee wedstrijden werden verrassend met 2-0 en 0-3 gewonnen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_160229384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:07 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Denk dat ik toch voor Sterling ga. Heb echt Engelse spelers nodig, en dan kan ik Son Heung-Min hopelijk voor een bak geld verkopen en alsnog De Bruyne halen :P

Snap overigens niet wat City van plan is, door zo'n beetje al hun aanvallers te koop te zetten.
Misschien hebben ze Mourinho aangetrokken.
  Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 19:26:01 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160239081
Het gaat wel aardig:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 23:53:31 #193
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160247664
Nog 4 wedstrijden te gaan:



:9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 01:23:58 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160249680
Met hangen en wurgen kampioen geworden, al is dat niet af te zien aan de stand:



Op naar de Eerste Divisie, het 3e niveau in Zweden *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 27-02-2016 01:45:29 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_160253156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:07 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Denk dat ik toch voor Sterling ga. Heb echt Engelse spelers nodig, en dan kan ik Son Heung-Min hopelijk voor een bak geld verkopen en alsnog De Bruyne halen :P

Snap overigens niet wat City van plan is, door zo'n beetje al hun aanvallers te koop te zetten.
Waarom vraag je het dan als je het al weet? Je krijgt zelfs advies van een van de beste.
pi_160253501
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan als je het al weet? Je krijgt zelfs advies van een van de beste.
Wel waar natuurlijk.
pi_160266540
Nieuwe pc, dus weer alles opnieuw installeren ;(!

Dan maar eens kijken naar een leuk clubje :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_160273284


Van die reputatie klopt er weinig meer in mijn Platinum league game _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 17:08:56 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160318104
Ik heb Ange IF alweer achter me gelaten omdat het echt dikke prut was (elke wedstrijd wel een penalty tegen, vaak in de laatste minuut van de blessuretijd waardoor er weer eens verloren werd) en ben met een nieuwe database begonnen zodat er op het 4e niveau van Tsjechië gespeeld kan worden :P Ik ben de manager van SK Avalancí uit het stadje ¦akice, spelend in de Vierde Divisie E en het gaat wel lekker:



Sta nu na 6 wedstrijden 3e, 4 punten achter de nummer 1, wat de doelstelling is:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_160318530
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef wimderon het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee of tactieken bij de nationale ploeg ook evolueren? Voorlopig onbeholpen op de tactiek die ik hanteer, maar als dat niet verbetert heeft het geen zin om daar mee door te gaan natuurlijk. Voorlopig alleen gewonnen van Zweden (oefen), gelijk tegen Rusland (oefen) en verloren van Frankrijk en België (beide Nations Cup), met Spanje :')

Ik heb overigens wel bedroevende centrale verdedigers voor zo'n groot land. Pique zag eruit alsof hij op een roltrap liep, dus die heb ik de tweede keer niet eens meer geselecteerd. Ramos is net wat sneller, maar valt ook redelijk tegen tot nu toe. Eigenlijk alleen Vallejo die qua kwaliteit in de buurt komt bij de rest van de posities.
Iemand toevallig een idee?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')