Hij had extreem veel leuke knipogen naar de andere X-Men films en maakte zijn voorganger met de grond gelijk. Plus een hogere grens van de filmkeuring. Dat is alles waar de fans op zaten te wachten. En hij lost alle beloftes in.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hij was wel geinig en vernieuwend, maar daar bleef het wat mij betreft ook bij...
O die stond er nog in van de vorige keren. Hoppa. Weg ermee.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
Wat een stomme trilogie-videoclip; alsof zo'n leuke jongen direct zelfmoord zou plegen wanneer hij erachter komt dat een jongen die hem al heel lang niet wil hem nu nog een keer niet wil.
Ik weet het niet hoor. Voor mijn gevoel (maar pin me er niet op vast) had er veel meer in gezeten.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij had extreem veel leuke knipogen naar de andere X-Men films en maakte zijn voorganger met de grond gelijk. Plus een hogere grens van de filmkeuring. Dat is alles waar de fans op zaten te wachten. En hij lost alle beloftes in.
Wat tof! Op welke manier ben je erbij betrokken?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef wonderer het volgende:
Ik was gister bij de launch party van de EuroPride/Amsterdam Pride. NiceVind het gaaf om er een deel van te zijn.
adidas group sponsort en vaart mee en ik ben een van de oprichters van de diversity group binnen het bedrijf die het heeft mogelijk gemaakt (hoewel 90% van het werk hiervoor gedaan is door collega's die op afdelingen werken die een stuk relevanter zijn dan ik als vertalerquote:Op maandag 15 februari 2016 11:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat tof! Op welke manier ben je erbij betrokken?
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef Gellarboy het volgende:
Dat hoorde ik, van die sponsoring! Wat gaaf zeg!
Ik sta er meer van te kijken dat die clausule überhaupt bestond.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:00 schreef wonderer het volgende:
[..]Ben best trots dat ik daarvoor werk. adidas heeft ook de clausule uit hun sponsorcontract met sporters gehaald dat ze niet uit de kast mogen komen. Stom dat het tot nu toe heeft moeten duren, maar voor zover ik weet zijn ze de eerste die dat doen.
Nog enorm. Maar dit is wel een vreemde eend in de bijt. Super grof, fourth wall, super seksistisch, niet serieus. En ook omdat ie panseksueel isquote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje uitgesuperheroed. Maar blijkbaar is het nog retepopulair.
Dit geldt dus voor alle sportmerken en zo he, niet alleen voor adidas. Reflectie van de maatschappij: LGBT-sporters zijn niet populair, kan ze hun carriere kosten, dus dan verliest de sponsor geld.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, ik ook! Wat heftig zeg.
Maar goed, is natuurlijk van oorsprong een oerdegelijk Duits bedrijf.. Times are a-changing!
.
Tegen het einde van de week speelt ie sowieso voor jouw teamquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Ang3l het volgende:
LOL. We hebben een hele batterij Aziaten en NL auditors over de vloer en eentje viel me in de kantine op vanwege zijn enoooorme spieren in een strakke blouse. Die mag me wel ff auditten. Kom ik door het kantoor van logistiek gelopen, klampen de vrouwen me meteen vast "Steeph steeph.... ik hoef vast niet te zeggen over wie ik 't heb,. Maarre, speelt ie voor ons team of het jouwe?"
![]()
Ik verwacht dat ie hetero is. But then again.............
Heb gezegd dat ik 't ze tegen t einde van de week weet te vertellen.
Had Adidas niet ook een clausule tegen sporters die lid van Scientology? Dat vind ik dan wel weer goed, namelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:00 schreef wonderer het volgende:
[..]Ben best trots dat ik daarvoor werk. adidas heeft ook de clausule uit hun sponsorcontract met sporters gehaald dat ze niet uit de kast mogen komen. Stom dat het tot nu toe heeft moeten duren, maar voor zover ik weet zijn ze de eerste die dat doen.
Had je de regenboog dildo niet in je tas zitten?!quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef wonderer het volgende:
Speaking of which, er is een nieuwe trainer hier in de sportschool die vrij duidelijk voor ons team speelt, en ik praat al een poosje met hem tijdens het trainen en alles. Vandaag over het weekend gehad, over de boot enzo, vraag ie, "maar je bent niet homo toch?"
Ik geef blijkbaar geen vibe af. Help
Zeg, als we niet mogen discrimineren, dan mogen we ook niet discrimineren hequote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Had Adidas niet ook een clausule tegen sporters die lid van Scientology? Dat vind ik dan wel weer goed, namelijk.
Ik doe m'n best. Ik doe m'n best.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tegen het einde van de week speelt ie sowieso voor jouw team
Geen idee, ik lees dit soort dingen gewoon in het nieuws, niet in de wandelgangenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Had adidas niet ook een clausule tegen sporters die lid van Scientology? Dat vind ik dan wel weer goed, namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |