dropout, registration en graduation kon ik nog wel waarderen daarna.. meeehquote:Op maandag 15 februari 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, kan hem soms wel waarderen![]()
denk trouwens wel dat het een autist is
What u like?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dropout, registration en graduation kon ik nog wel waarderen daarna.. meeeh
oa deze die net op staatquote:
Hmm, 1 keer geluisterd. Kan me nog niet echt bekoren. Weet niet wat t isquote:Op maandag 15 februari 2016 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
oa deze die net op staat
meer old skool hip hop dus
hier meer beats dan raps maar zeker ook dopequote:Op maandag 15 februari 2016 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, 1 keer geluisterd. Kan me nog niet echt bekoren. Weet niet wat t isMisschien nog eens een keertje luisteren.
Okok, kan waarderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier meer beats dan raps maar zeker ook dope
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, kan waarderen.
Aparte albumhous trouwens
Het smaakt nergens naarquote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer een avocado gegeten, wist niet wat ik er van moest vinden
Ik vond het heel raar smakenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer een avocado gegeten, wist niet wat ik er van moest vinden
Ben niet groenquote:
Doet me beetje aan nas denkenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]ja beetje
apollo brown is ook wel noice
![]()
iig er is genoeg dope hip hop
Shut up, niks depressie.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Kan me met mijn aankomende depressie goed vinden in dip
Jij bent soms echt een meisje hequote:Op maandag 15 februari 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Kan me met mijn aankomende depressie goed vinden in dip
Kijk maar uit dat hoink je niet hoort, die heeft een sterke mening over gender fluidity.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent soms echt een meisje he
Mij maakt het niet uit hoor ik waardeer je hoe je bent <33quote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat hoink je niet hoort, die heeft een sterke mening over gender fluidity.
Geintje hoor, ik heb gewoon gevoel voor drama.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor ik waardeer je hoe je bent <33
Kijk je ook gtst?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geintje hoor, ik heb gewoon gevoel voor drama.
Nee, wel bijna in gespeeld toen ik nog actief bezig was met mijn acteurscarrière.quote:
srs?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wel bijna in gespeeld toen ik nog actief bezig was met mijn acteurscarrière.
ja ik ben scarlettquote:Op maandag 15 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht pezu is die chick op z'n UI, huilie.
quote:
echt smerig man, maar je gedoogd het omdat gezondquote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, echt hequote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt smerig man, maar je gedoogd het omdat gezond
quote:
Heey Roverquote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, toen was ik 18 dus dat is alweer 6 jaar geleden.
Gedoogtquote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt smerig man, maar je gedoogd het omdat gezond
Che dm...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |