Mwa vooral gewoon biologisch voer.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
die shit doet me altijd denken aan die whole foods shit in t laatste seizoen van south park
Nee, dat meen je niet?!quote:Op maandag 15 februari 2016 03:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik bedoel dat de dealertjes dan afnemen omdat mensen het dan gewoon in winkels kunnen kopen
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:47 schreef hugecooll het volgende:
ik post hier niet zo vaak, zeker overdag niet want dan is het mij vaak wat te irritant, dus dan mis ik weleens cruciale info, dp
Dat is dan modquote:Op maandag 15 februari 2016 03:47 schreef hugecooll het volgende:
ik post hier niet zo vaak, zeker overdag niet want dan is het mij vaak wat te irritant, dus dan mis ik weleens cruciale info, dp
Misschien moet jij overdag het niveau eens omhoog trekkenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik post overdag ook niet over het algemeen, is idd nogal matig vaak dan
Verbaasdquote:Op maandag 15 februari 2016 03:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat nou niks...
is niet echt een van mijn kwaliteitenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet jij overdag het niveau eens omhoog trekken
ouders wonen daarquote:Op maandag 15 februari 2016 03:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut dacht ook ehv inderdaad. waarom maastricht als je dan toch verhuisd srs.
watquote:Op maandag 15 februari 2016 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel kut idd dat je daar alleen kun pinnen
Wat koop jij dan zoal bij de marqt?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ah dan ligt het anders. welke stad zou je vrijwillig willen verhuizen zonder dat soort gevolgen?quote:
Vlees en vis. Voor de rest ga ik gewoon naar de appie.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat koop jij dan zoal bij de marqt?
Waarom? Omdat het bij marqt biologisch is?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlees en vis. Voor de rest ga ik gewoon naar de appie.
vraag me.af hoevaak toeristen met alleen contant naartoe zijn gegaan om er aan de kassa achter te komen dat je alleen kan pinnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
snap die hype om cash uit te bannen echt nietquote:Op maandag 15 februari 2016 03:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die aidstoko accepteerdt geen cashgeld
terug naar eindhovenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah dan ligt het anders. welke stad zou je vrijwillig willen verhuizen zonder dat soort gevolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |